Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@17:41:43 GMT

نوید محمدزاده در آرزوی بازی نقش کدام شهید است؟ +عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۲۱۲۸

نوید محمدزاده در آرزوی بازی نقش کدام شهید است؟ +عکس

باشگاه خبرنگاران: نوید محمدزاده بازیگر سینما با انتشار پستی در فضای مجازی از علاقمندی خود برای بازی در نقش شهید همت نوشت: نقشی که دوست دارم بازی کنم.

نوید محمدزاده تجربه بازی در فیلم‌های سیزده، خشم و هیاهو، مغز‌های کوچک زنگ زده، متری شش و نیم، سرخپوست و... را در کارنامه هنری اش دارد.

گفتنی است شهید محمد ابراهیم همت یکی از نامدارترین سرداران دوران دفاع مقدس به شمار می‌رود که در نبرد حق علیه باطل نقش مهمی را ایفا کرد، ایشان به ویژه در جریان عملیات خیبر در ۱۳۶۱ خورشیدی و تصرف جزایر مجنون با وجود حملات شدید دشمن رشادت بسیاری از خود به تصویر کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید همت سرانجام بر اثر اصابت گلوله توپ در ۱۷ اسفند ۱۳۶۲ خورشیدی در محل تقاطع جاده‌های جزایر مجنون شمالی و جنوبی به فیض شهادت نایل آمد و در گلزار شهدای شهرضا به خاک سپرده شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: نوید محمدزاده عکس بازیگر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توخل به تمدید ناگلزمان: من در بایرن نمی‌‎مانم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شنبه شب در چهارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام بوندسلیگا در ورزشگاه خانگی یونیون برلین روبروی این تیم قرار خواهد گرفت و امیدوار است که بتواند سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

تکلیف جام قهرمانی این رقابت‌ها هفته گذشته مشخص شد و شاگردان ژابی آلونسو موفق شدند این جام را از آن خود کنند اما بایرن مونیخ امیدوار است که بتواند با کسب نتایج خوب در ادامه فصل، این مسابقات را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.

توخل دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

تمدید قرارداد ناگلزمان با آلمان و احتمال درخواست بایرن از توخل برای ادامه حضور در این تیم: این اتفاقی است که بستگی به شرایط بسیار متفاوتی دارد. . من با باشگاه به توافق رسیدم که در تابستان از همدیگر جدا شویم. درباره این موضوع صحبت کردیم و تغییری در موضع هیچ کدام به وجود نیامده است.

شرایط بازی فردا: ما می‌خواهیم ثابت کنیم که در شرایط خوبی هستیم. باید لحظاتی مانند بازی برابر آرسنال را جشن گرفت. تقویم ما بسیار فشرده است اما احساساتی که پس از چنین بازی‌هایی به وجود می‌آیند بسیار خاص هستند. من به همراه تیمم از این پیروزی لذت بردیم. حالا از نظر روانی آماده هستیم تا بتوانیم در بازی فردا به میدان برویم. هنوز در بوندسلیگا کارهایی برای انجام دادن داریم.

وضعیت بازیکنان: سرژ گنابری تمام تلاشش را خواهد کرد که به دیدار برابر رئال مادرید برسد. لروی سانه هم باید بر دردش غلبه کند تا بتواند آماده حضور در میدان برابر فرانکفورت و رئال باشد. ما احتمالا سانه را با خودمان به برلین نخواهیم برد، بسیار بعید است که این اتفاق رخ دهد. امروز عصر جلسه‌ای با حضور پزشکان و بازیکنان خواهیم داشت ا ببینیم که کدام یک از آنها از بند مصدومیت رها شده‌اند. ما برای جنگیدن و کسب سه امتیاز به برلین می‌رویم.

تمدید قرارداد ناگلزمان: زمانی که رودی فولر قراردادش را تمدید کرد انتظار چنین اتفاقی را داشتم. از بیرون این احساس را دارم که آنها در کنار هم بسیار خوب کار می‌کنند. این اتفاق ثبات و شرایط خوبی را برای تیم ملی پیش از رقابت‌های یورو رقم خواهد زد.

صحبت با توماس مولر پس از 180 دقیقه نیمکت‌نشینی برابر آرسنال: امیدوارم که رابطه ما خوب باشد و خوب بماند. هیچ کدام از ما این شرایط را دوست نداریم. او از اینکه بازی نکرده است راضی نیست و من هم دوست نداشتم که این حرف را به او بگویم. این تصمیم فوتبالی است و قرار نیست شرایط ورزشی او را زیر سوال ببرد. او به اندازه کافی حرفه‌ای است که این موضوع را پشت سر گذاشته باشد. مولر در تمرینات تلاش بسیاری می‌کند و همچنان از حضور در زمین لذت می‌برد.

جشن پیروزی برابر آرسنال: جو رختکن بسیار خوب بود. وقتی همه تا این حد خوشحال هستند احساس بسیار خوبی است. من پس از این بازی دیداری با مربیان و دوستانم داشتم تا کمی استراحت کنم. حتی اگر خواب کوتاهی داشته باشید، ا روحیه بسیار خوبی بیدار می‌شوید چون خوشحال هستید و روز بعد هم تمرین دارید.

درگیری سانه و سرمربی یونیون برلین در بازی رفت: این اتفاق را از یاد برده بودم. چنین اتفاقاتی ممکن است یک بار در زمین رخ دهد. باید فراموش کنیم که یونیون تحت هدایت این مربی منسجم‌تر شد و قدمی رو به جلو برداشت.

دیگر خبرها

  • وحید محمدزاده: دیدار با تراکتور برای ما بازی مرگ و زندگی بود / فیلم
  • واکنش توخل به تمدید ناگلزمان: من در بایرن نمی‌‎مانم
  • کدام کشورها ۱۰۰ درصد برق خود را از انرژی‌های تجدیدپذیر تأمین می‌کنند؟
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال جنجالی + ویدئو
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • (ویدئو) نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در «جنگل آسفالت»!
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال!
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
  • کدام‌یک قهرمان لیگ می‌شود؛ استقلال یا پرسپولیس؟