Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مشمولان سهام عدالت در حالی از امروز (شنبه) می‌توانند قسمت یا تمامی ۳۰ درصد از سهام خود را بفروش برسانند که ارزش روز دارایی‌های آن‌ها از طریق سایت اعلامی از سوی شرکت سپرده گذاری به نشانی www.sahamedalat.ir قابل مشاهده است.

بر این اساس دارندگان سهام عدالت می‌توانند پس از انتخاب روش مستقیم در سامانه سهام عدالت به دو صورت اقدام به فروش سهام خود کنند؛ نخست می‌توانند تا ۱۳ خرداد با مراجعه به یکی از شعب بانکی که شماره شبای آن را برای دریافت سود وارد سامانه سهام عدالت کرده‌اند، به صورت یکجا ۳۰ درصد از سهام خود را بفروش برسانند یا اینکه با مراجعه به کارگزاری‌ها و سایت منتخب شرکت سپرده گذاری مرکزی اقدام به فروش تک تک سهام شرکت‌ها در کارگزاری‌ها کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در توضیح چگونگی فروش سهام عدالت در کارگزاری‌ها باید گفت: مالک سهام عدالت به سایت کارگزاری مراجعه میکند و با وارد کردن کد ملی و شماره همراه ثبت شده در سایت خصوصی سازی، وارد قسمت سهام عدالت می‌شود.

سهامدار در این بخش می‌تواند پرتفوی خود را مشاهده کرده و تا سقف ۳۰ درصد از ارزش کل سبد را برای فروش انتخاب کند.

کارگزاری نیز کلیه سفارش‌های فروش همه مالکان سهام عدالت را به قیمت بازار اخذ کرده و تا ساعت ۱۴ آن روز به منظور تجمیع به سپرده‌گذاری مرکزی ارسال می‌کند.

سپرده گذاری تا پایان آن روز دارایی سهام به اندازه سفارشات ارسالی هر کارگزار را در کد اختصاصی آن شرکت ایجاد می‌کند.

کارگزار روز کاری بعدی از ساعت ۱۲:۴۵ الی ۱۴ سفارشات فروش تجمیع شده را در هر نماد به قیمت پایانی همان روز وارد سامانه می‌کند و اهالی بازار می‌توانند به قیمت پایانی آن روز معاملاتی سهام مورد نظر را خریداری کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سهام عدالت پارسی خبر بورس بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۲۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده کارگزاری عرضه سهام استقلال: از جزئیات واگذاری سهام استقلال اطلاع ندارم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملماسی رئیس کارگزاری بانک صنعت و معدن ­و نماینده خصوصی سازی برای عرضه سهام استقلال در بازار فرابورس گفت: امروز از طریق مزایده ۸۵ درصد سهام باشگاه استقلال واگذار شد و بعد از مراحل پرداختی معامله قطعی خواهد شد. وی افزود: سهام استقلال با ۹ میلیارد و ۱۷۲ میلیون برگه به ارزش ­­و ۳۰۴.۶ و در نهایت رقم تقریبی ۲ هزار ۸۰۰ میلیارد تومان به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد.   ­وی ادامه داد: با حضور مالکان جدید در باشگاه استقلال امیدوار هستیم این­ بنگاه اقتصادی و باشگاه بتوانند شرایط اقتصادی مناسبی داشته باشند و شاهد موفقیت بیشتر باشگاه بزرگ استقلال در عرصه‌های ملی و بین المللی باشیم.   ملماسی ادامه داد: در مورد جزئیات واگذاری ما به عنوان نماینده سازمان خصوصی سازی برای عرضه سهام حضور داشتیم و اطلاع زیادی نداریم این که هلدینگ خلیج فارس و زیر مجموعه آن چه سهمی را در اختیار خواهند داشت، اما این هلدینگ حتما برای خرید باشگاه استقلال برنامه داشته است و امیدواریم شاهد شکوفایی این باشگاه در بحث‌های اقتصادی در سال‌های آینده باشیم.

دیگر خبرها

  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS  توسط کارگزاری مفید
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS توسط کارگزاری مفید
  • نماینده کارگزاری عرضه سهام استقلال: از جزئیات واگذاری سهام استقلال اطلاع ندارم
  • ارزش معاملات گواهی سپرده شمش طلا ایمیدرو؛ ۱۴۷ هزار میلیارد ریال
  • ارزش معاملات گواهی سپرده شمش طلا ایمیدرو به ۱۴۷ هزار میلیارد ریال رسید