Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@08:29:02 GMT

قیمت جدید آپارتمان نوساز در شرق تهران +جدول

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۲۱۶۸

قیمت جدید آپارتمان نوساز در شرق تهران +جدول

                    با توجه به اینکه سامانه اطلاعات بازار املاک ایران (وابسته به وزارت راه و شهرسازی) به روزرسانی نمی‌شود، 

قیمت‌ مسکن اعلام شده در جدول مربوط به آگهی‌های فروش است.

جهت اطلاع از قیمت مسکن و نرخ معاملات انجام شده انواع آپارتمان 

روزانه به سرویس "قیمت مسکن" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت مسکن قیمت مسکن اجاره آپارتمان قیمت آپارتمان خرید خانه قیمت روز مسکن قیمت مسکن در تهران خرید و فروش مسکن قیمت آپارتمان در تهران قیمت مسکن تهران قیمت روز آپارتمان قیمت روز مسکن در تهران خرید خانه در تهران قیمت خانه قیمت روز خانه خرید و فروش آپارتمان خرید و فروش خانه لیست قیمت مسکن قیمت مسکن99 قیمت مسکن در سال99 قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران در سال 99 قیمت آپارتمان در سال 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۲۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد

محسن منصوری در نشست با فعالان فرهنگی و اجتماعی سمنان با بیان اینکه مسأله دولت، مسئله منافع ملی و حل مشکلات اقتصادی است، اظهار داشت: همان جایی که دولت قبل ما را متهم می‌کرد، می‌گفت اینها زبان دنیا را بلد نیستند، اتفافا نقطه قوت و عزت ما شد؛ حتی یک قدم هم از خطوط قرمز عقب نیامدیم.

وی با بیان اینکه دولت امروز مدیریت کارتابلی ندارد؛ مدیریت دولت کاملا میدانی است، افزود: شاخص رشد کشور سال‌ها نزدیک به صفر درصد بود، امروز بالای شش درصد است، همه مراکز بین‌المللی بر این آمار صحه می‌گذارند.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه بالغ بر ۸ هزار واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشتند، تصریح کرد: نرخ رشد نقدینگی به‌عنوان یک شاخص پیش‌نگر از ۴۲ درصد به ۲۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

منصوری با بیان اینکه قیمت مسکن در تهران کاملا تحت کنترل و شیب آن رو به منفی است، اضافه کرد: پنج خط انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی ایران با سرعت بالایی در حال اجر‌است.

وی با بیان اینکه ۱۲ میلیون نفر برای اولین بار به‌طور رایگان زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفتند، ادامه داد: برای اولین بار خط ریلی دریا به دریا در این دولت متصل شده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد؟
  • رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد
  • اجاره آپارتمان های در مناطق۲۲گانه تهران چقدر است ؟ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟ (+ جدول)
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در تهران
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستاهای تهران
  • تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران
  • قیمت آپارتمان ۷۰متری در مشهد چقدر است؟ (۲۷ فروردین ۱۴۰۳)+جدول