Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  تیتر و عناوین نشریات امروز شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ کرمان به شرح زیر است:

 

 

انتهای پیام/ م 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نشریات استان کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیازمندی؛ شرط اصلی هدایت جوانان به حوزه فناوری/ دست سرنوشت باعث شد در این عرصه فعالیت کنم

اهورا نیازی، فعال مجازی در حوزه فناوری در حاشیه بازدید از هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: دست سرنوشت و شانس باعث شد که در حوزه فناوری تولید محتوا کنم.

وی افزود: علاقه مندی قشر جوان به حوزه فناوری سخت است، اما احساس می‌کنم نیازمندی باعث ایجاد علاقه مندی می‌شود.

نیازی تصریح کرد: باید دانش آموزان را نسبت به زندگی راحت انسان‌ها آگاه کرد و سپس نیاز به وجود آید.

فعال مجازی حوزه فناوری گفت: علوم پایه پیشرفت خود را کرده است و هم اکنون پیشرفت جهان از طریق تکنولوژی و محاسبات کامپیوتر اتفاق می‌افتد. ایران در زمینه‌های حوزه فناوری بسیار پیشرفته است، اما در حوزه هوش مصنوعی اقدامات خاصی انجام نداده است و از آنجایی که عموما ایده‌ها و فعالیت‌های آزمایشگاهی باید پخته شوند و پرورش یابند قطعا نیازمند صرف هزینه خواهند بود که ممکن است به نتیجه برسند یا احتمال دارد که به نتیجه هم نرسند؛ بنابراین پشتیانی دانش آموزان در این عرصه امری مهم است و باید تصمیمات رده بالا باشند و تمام ایران را پوشش دهند.

نیازی ادامه داد: ذهن دانش آموزان و دانشجویان در حوزه فناوری فوق العاده است و رسما قشر جوان امروزی فعال هیولا هستند، البته هیولا از جهت منفی خیر، بلکه قدرتمند هستند. همیشه هیولا‌ها را موجودات بسیار قدرتمند تجسم کردیم که بچه‌ها هم به همان میزان قدرتمند هستند. انتخاب جوانان و نوجوانان، دست سرنوشت و حمایت پدر و مادران و سرپرستان و وظیفه اقتصادی کشور در شکل گیری آینده آنان تاثیر گذار است.

وی بیان کرد: جوانان باید حوزه فناوری را بشناسند، بنده خودم در این راستا در حال تولید محتوا در صفحات مجازی هستم تا جامعه بیشتری آن را بشناسند و سال آینده تعداد شرکت کنندگان افزایش یابد.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • نیازمندی؛ شرط اصلی هدایت جوانان به حوزه فناوری/ دست سرنوشت باعث شد در این عرصه فعالیت کنم
  • مسئولان با افزایش تعداد دروس تک ماده راه فرار را به دانش آموزان یاد می‌دهند
  • عکس پیام تهدیدآمیز دانش آموز به معلم در برگه امتحانی
  • نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری
  • وضعیت مطلوب دلیجان در حوزه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش
  • ٨ اردیبهشت، موعد اعزام زائران کرماني به حج عمره
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند