Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: آمار مبتلایان به کرونا و بستری‌ها در آذربایجان شرقی کاملا صحیح و به روز بوده و شایعاتی مانند کم و زیاد کردن تعداد مبتلایان در اطلاع رسانی‌ها صحت ندارد.

روزبه رجایی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح این خبر اظهار کرد: تدوین و گردآوری آمار مبتلایان به کرونا کار بسیار پیچیده‌ای بود و در ابتدا به سختی انجام می‌گرفت، آمار مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌ها هر روز در سامانه وزارتی توسط همکاران معاونت درمان به روز رسانی و ثبت و به ارگان‌های مربوطه از جمله استانداری گزارش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون مشکلی در زمینه تدوین و بروز رسانی آمار مبتلایان به بیماری در سطح استان نداریم و هر روز آمار مبتلایان را پیگیری می‌کنیم. 

وی با اشاره به همکاری خوب معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و سازمان‌های آرامستان‌های شهرداری تبریز در خصوص تدفین فوتی‌های کرونا گفت: طبق روال معمول، در ابتدا ناهماهنگی‌هایی در این زمینه وجود داشت که به تدریج برطرف و مقرر شد تا متوفیان مبتلای قطعی و یا مشکوک به کرونا با تمهیدات خاصی دفن شوند.

وی در ادامه در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای اعمال محدودیت در باغ جذامیان تبریز (آسایشگاه بابا باغی) بیان کرد: در این زمینه همکاری خوبی با نیروی انتظامی داشتیم و با توجه به ویژه بودن شرایط این آسایشگاه و رفت و آمد مهمان‌هایی از شهرهای مختلف و افزایش دید و بازدیدها در ایام عید در آسایشگاه بابا باغی تصمیماتی برای محدود کردن این مجموعه و متوقف کردن رفت‌ و آمدها گرفته شد.

وی در ادامه مبتلا شدن کادر درمان به کرونا را از جمله چالش‌های موجود در استان در راه مبارزه با کرونا عنوان و بیان کرد: به دنبال مبتلا شدن تعدادی از کادر درمان در روزهای ابتدایی، کادر بیمارستان مردانی آذر را جایگزین نیروهای مبتلا کردیم تا کمبود برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: قطعا ویروس کرونا به این زودی ریشه کن نمی‌شود و مدیریت و کنترل آن نیز به رفتار ویروس و رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی از طرف مردم بستگی دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خاتمه گفت: دارویی برای درمان کرونا وجود ندارد، از این رو کمبود خاصی در زمینه داروهای مورد استفاده نداشتیم، در ابتدا نیز داروهایی در فضای مجازی تبلیغ می‌شدند که بعدها مشخص شد تاثیری چندانی ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تبریز معاونت درمان وزارت بهداشت کروناویروس کووید 19 آمار مبتلایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک ؛ نه بابا من نیستم، ادیت شده‌ام (عکس)

احسان علیخانی مجری معروف با انتشار یک سلفی تازه به انتشار عکسی پربازدید از خودش واکنش داد. 

علیخانی نوشت:

«عاشق انگیزه و دل خوش این رفقا هستم و عشق حال جدید، وسط این اوضاع احوال، عکس ادیت میکنن، عکس اصلی و هنرمندانه فتوشاپ و پخش میکنن، کلی پیج و خبرگزاری هم منتشر میکنن و منم باید جواب کلی آدم بدم که: نه بابا من نیستم ادیت شده‌ام حداقل بگین ادیت کردین پدر جان. من این دوست عزیز نمیشناسم که یکی تلاش کرده بشه من».

استوری احسان علیخانی

 

پس از گذشت چند ساعت، مشخص شد که این عکس فتوشاپ شده و فرد حاضر در تصویر، احسان علیخانی نیست. 

عکس فتوشاپ شده

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جدیدترین تصویر احسان علیخانی ؛ افزایش وزن باورنکردنی (عکس) احسان علیخانی هم آمد/ ساخت همزمان «جوکر ۲ »، یک سریال و یک فیلم سینمایی شوخی احسان علیخانی با مرحومه آزاده نامداری (فیلم)

دیگر خبرها

  • (عکس) واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک؛ نه بابا من نیستم، ادیت شده‌ام
  • واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک ؛ نه بابا من نیستم، ادیت شده‌ام (عکس)
  • وجود ۴۱۵ پرونده در انجمن اتیسم همدان
  • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر