Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت ترکیه در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در این کشور در صفحه توئیتر خود نوشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ هزار و ۱۵۵ تست کرونا گرفته شده که از بین آنها ۱۱۴۱ نفر مبتلا تشخیص داده شده‌اند. ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵ بین الملل ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، فخرالدین کوجا وزیر بهداشت ترکیه در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در این کشور در صفحه توئیتر خود نوشت: طی 24 ساعت گذشته 36 هزار و 155 تست کرونا گرفته شده که از بین آنها 1141 نفر مبتلا تشخیص داده شده‌اند و 28 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به این ترتیب در مجموع 1 میلیون و 964 هزار و 364 تست گرفته شده که 162120 نفر از آنها مبتلا به کرونا تشخیص داده شده‌اند. همچنین 4489 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در ترکیه/افزایش یک و نیم برابری تعداد تستها

وزیر بهداشت ترکیه ادامه داد: تعداد تستها افزایش پیدا کرد و در عین حال تعداد مبتلایان کاهشی است. تعداد بیماران با وضعیت سخت نیز کاهش پیدا کرده است. استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی با هم ضروریست. با زندگی اجتماعی کنترل شده از ریسک فاصله بگیرید.

انتهای پیام/

R1396/P36446/S8,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا ترکیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ترکیه ویروس کرونا ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«عدم درج قیمت» بالاترین آمار تخلفات در بازار را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری سازمان تعزیرات حکومتی صبح امروز با حضور محمدعلی اسفنانی سخنگوی این سازمان برگزار شد.

اسفنانی در این جلسه به ارائه جزئیات فعالیت‌های این سازمان پرداخت و گفت: بر اساس طرحی که از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شد حدود ۱۰۹۰۳ واحد گشت جهت نظارت بر بازار فعالیت می‌کردند که تعداد ۱۰۱۶۶۶ فقره بازرسی صورت گرفته است و تعداد ۳۰۵۲۳ مورد تخلف احراز شد. از میان این تعداد ۲۴۱۷۰ پرونده رسیدگی شده است که ۱۴۳۱ مورد آن به پلمب و نصب پلاکارد منجر شد.

وی افزود: در این مدت به طور کلی از میان تعداد ۳۶۸۰۸ پرونده مربوط به کالا و خدمات ۲۱۹۸۱ پرونده رسیدگی و مختومه شده است.

اسفنانی همچنین گفت: در بحث بهداشت و درمان از میان ۱۵۶۹ پرونده به ۸۰۵ فقره رسیدگی شده است و در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز از میان ۱۰۳ پرونده ۳۱ فقره منجر به صدور حکم شد.

وی در ادامه ضمن ارائه آمار تخلفات مختلف در بازار اظهار کرد: طبق آمار حدود ۱۶۶۳۷ پرونده در خصوص عدم درج قیمت کالا، ۱۱ فقره احتکار و ۱۰۳۳۱ پرونده از سایر تخلفات داشتیم. بر این اساس عدم درج قیمت کالا بیشترین میزان تخلفات این حوزه است.

در حال تکمیل...

کد خبر 6078651

دیگر خبرها

  • ابتلای ۱۳ هزار نفر به هموفیلی در ایران 
  • روز اهمیت به بی خانمانی جوانان Youth Homelessness Matters + پوستر و آمار
  • آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه
  • آمار غم انگیز از نابودی جنگل های ایران
  • عبور تولید آلومینیوم کشور از مرز ۶۳۵ هزار تن
  • قهرمانی‌های منچسترسیتی
  • روند افزایشی آمار ازدواج در گچساران
  • عدم درج قیمت بالاترین آمار تخلفات در بازار را دارد
  • آمار طلاق در شهرستان گچساران کاهش پنج درصدی داشته است
  • «عدم درج قیمت» بالاترین آمار تخلفات در بازار را دارد