Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست روز یکشنبه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک قرار است روز یکشنبه رئیس کمیسیون مدیریت و برنامه‌ریزی گزارش خود را ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک روز یکشنبه موضوع بررسی گزارش کمیسیون مدیریت و برنامه‌ریزی پیگیری خواهد شد. 

کیکاووس سعیدی در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: در این هفته از فدراسیونی دعوت نکردیم چون تمام جلسه قرار است به این گزارش اختصاص پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره واریزی بودجه به فدراسیون‌ها عنوان کرد: فعلا خبری از بودجه نیست اما رئیس کمیته ملی المپیک پیگیر است اگر بتوانیم از خزانه بگیریم حتما بین فدراسیون‌ها توزیع می‌کنیم.

وی افزود: میزان و زمان توزیع بودجه در دست ما نیست اما این تلاش هست که بتوانیم بودجه را بگیریم.

به گزارش فارس، قرار بود عبدی افتخاری به عنوان رئیس کمیسیون مدیریت و برنامه‌ریزی در نشست قبلی هیات اجرایی گزارش خود را ارائه دهد که این موضوع به این هفته موکول شد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک ورزشی مدیریت بودجه کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی کمیته ملی المپیک هیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات بودجه شهرداری همدان در دسترس شهروندان قرار گرفت

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری همدان گفت: خلاصه بودجه مصوب سال ۱۴۰۳ شهرداری همدان  برای آگاهی شهروندان همدانی با تلاش کارکنان اداره آمار، برنامه‌ریزی و تحلیل اطلاعات در درگاه داده شهرداری همدان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، عادل جعفری امروز _سه شنبه بیست و هشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به درگاه مذکور، خلاصه بودجه منابع و مصارف و همچنین جزئیات درآمد و پروژه‌های تملک دارایی سرمایه‌ای (عمرانی) را به تفکیک مناطق و ادارات تابعه ملاحظه کنند.

وی افزود: بودجه سال ۱۴۰۳ امسال ۴۳۵۴ میلیارد تومان بوده که نسبت به بودجه ۳۷۵۱ میلیارد تومانی سال گذشته از رشد ۱۶ درصدی برخوردار شده است.

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری همدان با اشاره به میانگین رشد بودجه شهرداری همدان، خاطرنشان کرد: میانگین رشد در ده سال گذشته ۲۸ درصدی بوده است و با توجه به گزارش‌های پیش‌بینی مشاور و کاهش تحقق درآمدهای شهرداری. تلاش شد بودجه در محدوده پیش‌بینی‌های علمی رشد کند.

جعفری تصریح کرد: جمع کل درآمدهای عمومی پیش بینی شده بودجه سال ۱۴۰۳ حدود ۴,۳۰۰ میلیارد تومان است که ۲,۶۰۰ میلیارد تومان مربوط به درآمدهای عمومی با تمرکز بر پروانه‌های ساختمانی و ماده صد و امور وابسته به ساختمان، ۱,۳۰۰ میلیارد تومان فروش ملک (۲۹/۵ درصد) و ۴۱۰ میلیارد تومان وام و اوراق مشارکت (۹/۵ درصد) پیش‌بینی شده است.

وی گفت: ۵۸ درصد بودجه به حوزه مأموریت‌ها و مقررات که در قالب اقدمات توسعه‌ای و عمرانی تعریف شده اختصاص یافته و ۴۲ درصد مربوط به مباحث جاری است.

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری همدان با بیان اینکه ۴۳۸ پروژه عمرانی در قالب شش مأموریت تعریف شده ادامه داد: از بودجه عمرانی ۷/۵ درصد به حوزه کالبدی و شهرسازی، ۱۲/۵ درصد به حوزه محیط زیست و خدمات شهری، ۱/۵ درصد به مدیریت بحران، ۵۲ درصد به حمل و نقل و ترافیک و هشت درصد به حوزه مدیریت پشتیبانی و شش درصد به مباحث اجتماعی و فرهنگی اختصاص یافته است.

جعفری تاکید کرد: بودجه امسال بر اساس نیازسنجی از مناطق، سازمان‌ها و با توجه به رویکردهای چشم‌انداز بیست ساله، کارهای کارشناسی در جلسات مختلف تدوین و پس از تصویب شورای اسلامی شهر همدان و تأیید کمیته تطبیق در فرمانداری ابلاغ شد.

کد خبر 745202

دیگر خبرها

  • جزئیات بودجه شهرداری همدان در دسترس شهروندان قرار گرفت
  • سند نقشه راهبردی صنعتی تا ۱۵ اردیبهشت راهی دولت می‌شود
  • بودجه ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها؛ توزیع اعتبارات مبتنی بر عملکرد
  • برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • نهایی شدن بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ امروز در کمیسیون تلفیق
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم
  • هفته آینده مجلس وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • اعتبار ۴۰۰۰ میلیاردی طرح انتقال آب‌های زیرزمینی در خراسان شمالی
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون
  • طفره کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تفحص حقوق‌های نجومی