Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@18:12:10 GMT

وصول جریمه ۲ میلیاردی برای قاچاق کولر در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۲۶۳۴

وصول جریمه ۲ میلیاردی برای قاچاق کولر در خوزستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از وصول جریمه ۲ میلیارد ریالی قاچاقچی کولر و لوازم آن در شهرستان ایذه خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، نعمت الله بیرانوندی در این باره اظهار کرد: گزارشی از سوی نیروی انتظامی شهرستان ایذه به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان در مورد قاچاق تعدادی کولر گازی و لوازم آن ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ایذه پس از استعلامات لازم، متهم را به ضبط کالا و پرداخت ۲ میلیارد و ۹۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان در پایان گفت: با توجه به پذیرش اتهام وارده از سوی متهم این رای به اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال و جریمه وصول شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی تعزيرات حكومتي تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۲۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده‌های تخلف برای ۶ واحد صنفی درچابهار

االهی رییس اداره صمت شهرستان چابهار گفت:با برنامه ریزی اداره صمت، طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان، ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۳ در قالب گشت‌های مشترک بازرسی با حضور بازرسان اداره صمت، نمایندگان فرمانداری، دادگستری، سازمان بازرسی، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت، اتحادیه مربوطه و دستگاه‌های اجرایی ذیربط در سطح شهرستان در حال انجام می‌باشد.

وی افزود:دوشنبه ۶ فروردین ماه، درجریان اجرای طرح نظارتی مذکور و‌بازدید از واحد‌های خبازی شهرستان، برای ۶ واحد صنفی پرونده‌های تخلف تحت عنوان کم فروشی و عدم رعایت موازین ودستور العمل‌های بهداشتی تشکیل شد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد:پرونده‌های متشکله جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جریمه هفت واحد صنفی متخلف در اهواز
  • تشکیل ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل
  • پزشک متخلف در اهواز جریمه شد
  • جریمه پزشک متخلف در اهواز
  • محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای ۶ واحد صنفی درچابهار
  • انبار دپوی ۳۰۰ میلیاردی لوازم یدکی خودرو لو رفت
  • قاچاقچی پیاز در خرمشهر جریمه شد
  • قاچاقچی پیاز در خرمشهر تسلیم قانون شد
  • جریمه ۶ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریالی یک برنج فروشی در بندرانزلی