Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-28@19:28:03 GMT

هر فردی از منزل خارج می‌شود از ماسک استفاده کند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۲۸۷۴

صراط:

ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت امشب در بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه یک سیما با اشاره به اینکه ما روند نزولی مناسبی در ابتلا به بیماری کرونا داشتیم، گفت: اخیراً با عادی انگاشتن که توسط مردم و برخی مسؤولان صورت گرفته این موضوع تغییر یافته است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین موضوع این است که اعتقاد به فاصله‌گذاری اجتماعی از ۹۰ درصد به ۴۰ درصد کاهش یافته است و این موضوع حتی در خانه‌ها نیز اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون کل وزیر بهداشت با بیان اینکه واهمه و ترس سازنده از کرونا از ۷۰ درصد به ۳۴ درصد رسیده است، خاطرنشان کرد: سفرها مانند بمب ساعتی است که می‌تواند ویروس را از یک جا به جای دیگر منتقل کند.

حریرچی با تأکید بر پرهیز مردم از مسافرت‌های غیر ضرور، یادآور شد: تأکید مؤکد دارم هرکس از منزل خارج می‌‌شود، ماسک بزند و هر کس نیز در جمع چند نفر شرکت می‌کند، ملزم به استفاده از ماسک است.

معاون کل وزیر بهداشت با بیان اینکه هنوز واکسنی کشف نشده است و به این زودی ایمنی جمعی حاصل نمی‌شود،گفت: ویروس کرونا اصلاً ضعیف نشده است.

حریرچی با بیان اینکه برخلاف تصور، گرمای هوا باعث ازبین رفتن کرونا نمی‌شود، خاطرنشان کرد: حمل و نقل عمومی و مسافرت غیر ضرور بسیار خطرناک است.

وی اضافه کرد: اکنون خوزستان و دزفول شدیداً با افزایش مبتلایان روبه رو هستند و تأکید بر پرهیز مردم خوزستان از رفتن به ییلاق‌ها را داریم.

معاون کل وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در ادارات باید حداقل فاصله‌گذاری یک متر وجود داشته باشد و کارمندان از ماسک استفاده کنند؛ ضمن اینکه میز ‌خدمت باید وجود داشته باشد و سرو غذا در سالن های غذاخوری تعدیل شود.

حریرچی هشدار داد: ما در جنگ همه جانبه و تمام عیار با ویروس کرونا هستیم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: معاون کل وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌معاون اول رئیس جمهور در سفر به مازندران و بازدید از جاده چالوس گفت: طرح‌ نیمه تمام این بزرگراه از محل مولد سازی در سطح استان و همچنین اعتبار وزارت راه و شهرسازی تکمیل شود.

 محمد مخبر با بیان اینکه یکی از اهداف سفر شناسایی نقاط کور و حادثه خیز در این محور است افزود: تمامی برنامه‌های در ظرف یک هفته آینده برای رفع این معضل با حضور استاندار مازندران و وزیر راه و شهرسازی تدوین می‌شود.

در این سفر بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی نیز مخبر را همراهی می کند.

سردار حسینی رئیس پلیس راه کشور نیز در حاشیه این بازدید گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۵۷۰ نفر از هموطنان در جاده‌های کشور جان باختند که توصیه می‌شود رانندگان محترم با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از سبقت‌های غیرمجاز بپرهیزند.

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور گسترش می‌یابد
  • زیر ۱ درصد از ایرانیان خارج از کشور مشکلات امنیتی دارند
  • معین پنهانی و مخفیانه به ایران آمد!
  • بلژیک: اشغال فلسطین باید پایان یابد
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران
  • گرد و غبار امروز از کرمانشاه خارج می‌شود/ افزایش ۵۵ درصدی بارش‌ها