Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@14:17:42 GMT

موزه لوور بازگشایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۲۹۰۱

موزه لوور بازگشایی می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، روز جمعه اعلام شد موزه لوور پاریس بعد از مدت‌ها تعطیلی به خاطر ویروس کرونا، از ششم ژوئیه (۱۶ تیر) بازگشایی می شود.

در بیانیه ای مدیر پربازدید‌ترین موزه فرانسه اعلام کردند، یک سیستم رزرو در نظر گرفته شده و به همراه نشانه گذاری‌های جدید، در هنگام حضور در ساختمان، حداکثر ایمنی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها از مردم خواستند که در موزه از ماسک استفاده و فاصله اجتماعی را حفظ کنند.

مدیر موزه لوور گفت: با وجود آنکه امکان بازدید مجازی گنجینه‌های موزه لوور در طول تعطیلات فراهم بود، هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین احساس ایستادن در مقابل یک اثر تاریخی و هنری شود.

از تاریخ ۱۲ ماه مارس تا ۲۲ می، وب سایت موزه لوور ۱۰.۵ میلیون بازدید کننده داشته است. این در حالی است که میزان بازدید در کل سال ۲۰۱۹، به رقم ۱۴.۱ میلیون رسیده بود.

میزان بازدید کننده‌های روزانه مجازی این سایت، افزایش زیادی داشته و به حدود ۳۳۰ هزار نفر و گاهی به نزدیکی ۴۰۰ هزار نفر رسیده است که در مقایسه با گذشته و قبل از بحران ویروس کرونا، این مقدار حدود ۴۰ هزار افزایش بازدید کننده در طول روز بوده است.

لوور همچنین اعلام کرد که پارک تویلری که در مقابل این موزه قرار دارد، از روز یکشنبه بازگشایی می‌شود؛ اما تجمع بیش از ۱۰ نفر در آن ممنوع است. هر دو مکان‌ از ۱۳ مارس بسته شده بودند.

وزیر فرهنگ فرانسه در بیانیه‌ای اعلام کرد مکان‌های مهم و تاریخی فرانسه و موزه‌ها از اوایل ماه ژوئن تا اواسط ماه ژوئیه بازگشایی می‌شوند. این بازگشایی با قلعه چمبورد در ۵ ژوئن و همچنین کاخ ورسای در ۶ ژوئن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موزه لوور ویروس کرونا آثار تاریخی موزه لوور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه «تته» بعد از ۵ ماه بازگشایی شد

دریافت 21 MB کد خبر 6087650

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • (تصاویر) بازدید دیوید کامرون از موزه فرش ترکمنستان
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • گردنه «تته» بعد از ۵ ماه بازگشایی شد
  • حذف سفر از سبد خانوار صحت ندارد/ اتفاقاً حال مردم خوب است و بیشتر هم سفر می‌روند
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • ضرغامی: موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد