Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@18:03:37 GMT

واریز هفتمین یارانه بنزینی امشب ساعت۲۴

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۲۹۴۳

واریز هفتمین یارانه بنزینی امشب ساعت۲۴

از آبان ماه سال گذشته و با اصلاح قیمت بنزین، منابع ناشی از اختلاف قیمت ایجاد شده در قالب کمک معیشتی و به صورت نقد در دهم هر ماه به حساب یارانه خانوار‌ها واریز می‌شود.

این کمک نقدی برای حدود ۶۰ نفر معادل حدود ۱۹ میلیون خانوار از بین یارانه بگیران پیش بینی شد که در ابتدا برای حدود ۱۷.۷ میلیون خانوار واریز و به تدریج با طرح درخواست بر تعداد آن‌ها اضافه شد؛ به طوری که طبق اعلام دولت در ماه گذشته برای بیش از ۱۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ میلیون خانوار پرداخت انجام شده است.

بر خلاف یارانه نقدی که رقم ثابت ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان برای هر نفر است کمک معیشتی به تناسب اعضای خانوار پرداخت می‌شود که برای خانوار‌های تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است.

پرداخت کمک معیشتی در هر ماه هزینه‌ای بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان به همراه دارد که باید از محل فروش بنزین و مابه التفاوت قیمت جدید و قدیم تامین شود.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: یارانه بنزینی کمک معیشتی پارسی خبر یارانه بنزین هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۲۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها/ واریز یارانه جدید به حساب این افراد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها آمده است: پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی و تغییرات در زمان پرداخت یارانه از ۲۰ هر ماه به ۲۵ (پرداخت دهک اول، دوم و سوم) و ۳۰ ماه (دهک چهارم تا نهم)، یارانه مرحله ۱۵۸ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم کل کشور واریز و از ساعت ۲۴ قابل برداشت است.

مهر در گزارشی نوشت: بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جز دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و ۳۰۰ هزار تومان برای سایر دهک‌ها به حساب آنان واریز خواهد شد.

چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای آنها قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر شده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896782

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره واریز یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه | جیب سرپرستان خانوارها پر پول شد
  • یارانه نقدی فروردین 1403 برای کدام دهک‌ها واریز شد؟ | کی می‌شود این مبلغ را برداشت کرد؟
  • یارانه ۳۰۰ هزار تومانی فروردین واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد
  • یارانه نقدی فروردین ماه واریز شد/ یارانه از ساعت ۲۴ قابل برداشت است
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد
  • اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها/ واریز یارانه جدید به حساب این افراد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد
  • یارانه نقدی فروردین‌ماه واریز شد
  • یارانه فروردین دهک چهارم تا نهم واریز شد