Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@13:43:30 GMT

تغییرات مدیریتی شهرداری همچنان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۳۰۳۵

تغییرات مدیریتی شهرداری همچنان ادامه دارد

شهردار زنجان با اشاره به اینکه تغییرات مدیریتی شهرداری همچنان ادامه دارد، گفت: به خاطر مشکل شخصی مدیری را تغییر نداده و نمی‌دهم

حبیب الله ملایی یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره اقدامات انجام شده در شهرداری زنجان طی سه ماهه گذشته اظهار کرد: تلاش کردیم در این مدت پروژه‌های عمرانی عقب افتاده شهری را فعال کنیم که یکی از آنها سبزه‌میدان است که قبلا 7 درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما امروز به 15 درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار زنجان همچنین به تغییرات مدیریتی در شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت: هدف از این تغییرات بهبود عملکرد مجموعه و جبران عقب ماندگی یک ساله گذشته شهرداری است.

وی با اشاره به اینکه هدف از تغییرات، ارائه خدمات بهتر به شهروندان و سرعت‌بخشی به پروژه‌های عمرانی است، افزود: البته برخی از تغییرات ناخواسته بوده و به ناگزیر انجام می‌شود.

یگانه تصریح کرد: برخی از تغییرات به علت بازنشستگی مدیر قبلی، برخی برای کارآمدتر شدن مجموعه بوده و برخی از تغییرات نیز برای ترمیم آسیب‌های قبلی رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه تغییرات مدیریتی در سطح مدیران میانی همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: امیدواریم در آینده به یک ثبات مدیریتی برسیم.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه تغییرات مدیریتی اصلا به خاطر مشکل شخصی با یک مدیر خاص نبوده و نخواهد بود، افزود: در شهرداری از ظرفیت مدیران توانمند استفاده می‌کنیم حتی اگر خط فکری وی با بنده همسو نباشد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری به تنهایی تصمیم گیرنده برای تغییرات مدیریتی نیست و نهادهای مربوط به آن نظارت می‌کنند، اضافه کرد: درست است که در این دوره مدیریتی دنبال جهشی در ارائه خدمات به شهروندان هستیم، اما نباید انتظار معجزه هم داشته باشیم چون در گذشته اتفاقات خوبی در شهر رخ نداده است و جبران آن همه اتفاق تلخ کار آسانی نیست‌.

یگانه با تاکید بر اینکه همزمان با تغییرات مدیریتی فعالیت‌های عمرانی نیز در حال انجام است، گفت: با وجود اینکه در این مدت با شیوع ویروس کرونا مواجه بودیم، اما فعالیت‌های عمرانی قابل توجهی انجام شده است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان عملکرد شهرداری شهردار اتفاق مدیر تغییر تغییرات مدیریتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند کمک به تکمیل طرح دفع آب‌های سطحی کلانشهر اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، قاسمی در بازدید از وضعیت دفع آب‌های سطحی پس از بارندگی‌های گسترده کلانشهر اهواز اظهار کرد: بارندگی‌های گسترده و بی سابقه اخیر کلانشهر اهواز منجر به آبگرفتگی برخی نقاط شهر شد که همکاران ما به صورت شبانه روزی تمام تلاش خود را برای کمک به دفع آب‌های سطحی به کار گرفتند.

وی افزود: در بازدیدی که شب گذشته انجام شد و تا سحرگاه ادامه پیداکرد شاهد آن بودیم که تمامی ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب و تصفیه خانه‌ها با تمام ظرفیت در حال دفع فاضلاب هستند.

معاون راهبردی ونظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفا کشور ادامه داد: با تلاش نیرو‌های آبفا کلانشهر اهواز، آب گرفتگی در اغلب نقاط شهر رفع شده و در حال حاظر تنها ۲ نقطه بحرانی وجود دارد که همکاران و تجهیزات آبفا اهواز حضور دارند تا با کمک به شهرداری به عنوان متولی دفع آب‌های سطحی به مدیریت شهری کمک کنند و مشکلات شهروندان ساکن در این نقاط بحرانی کاهش پیدا کند.

وی اظهار کرد: امیدواریم با همکاری شهرداری اهواز آب موجود در این نقاط به طور کلی از منطقه خارج شود.

سرپرست شرکت آبفا اهواز گفت: از ابتدای هشدار‌ها و بروز بحران در ایام تعطیل نوروز ۳۵۰ نفر از همکاران ما به طور مستقیم در حال کمک به جمع آوری و دفع آب‌های سطحی هستند.

فرزان عباسیان افزود: برای هم افزایی با شهرداری اهواز تعداد ۲۸ دستگاه پمپ sp در حال فعالیت هستند.

عباسیان ادامه داد: ۳۵ دستگاه جنتکس، مکنده و واتر جت و سه دستگاه بیل مکانیکی دفع آب‌های سطحی از نقاط بحرانی را تسهیل کردند.

سرپرست آبفای کلانشهر اهواز ضمن قدردانی از عملکرد کارکنان آبفا اهواز تصریح کرد: تلاشگران آبفای کلانشهر اهواز تا دفع کامل آب‌های سطحی با شهرداری اهواز همکاری خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • مقاومت فلسطین همچنان زنده است
  • آفت سرخرطومی حنایی همچنان دردسر ادامه‌دار نخلداران جنوب کرمان
  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • زنجان پیشتاز نرخ مشارکت اقتصادی در کشور
  • ادامه روند کمک به تکمیل طرح دفع آب‌های سطحی کلانشهر اهواز
  • بارش‌های پراکنده همچنان ادامه دارد
  • پایان جنگ سه ساعته: ارومیه همچنان زنده است
  • آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون در زنجان
  • پایداری هوای زنجان تا هفته آینده
  • آژیر قرمز برای ۳ تیم خوزستانی/ نابسامانی مدیریتی عامل اصلی ناکامی