Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، امام جمعه مرکزشهرستان ساوجبلاغ با تقدیر از کمک همه خیرین، مسئولین، بسیجیان وامامان جمعه وجماعات برای جمع آوری اقلام مورد نیاز گفت:در مرحله سوم رزمایش هم مانند دومرحله گذشته، ۵ هزار بسته معیشتی تدارک دیده شده است و با حفظ کرامت افراد دربین جامعه هدف واهل آن توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت از ابتدای آغاز این رزمایش کمک‌های خیرین به ۱۰ هزار بسته سبد کالا رسید که در جاجای مناطق شهرستان به افراد آسیب دیده از کرونا با نهایت احترام والبته مخفیانه تقدیم شد.
حجت الاسلام مختاری طبخ غذای گرم و اهدا کارت هدیه به افراد اسیب دیده را بخش دیگر این رزمایش بیان کرد که در سطح شهر‌ها و روستا‌ها توزیع شده است.
سرهنگ اصل زعیم فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ افزود:با همکاری قرارگاه مواسات و پایگاه‌های بسیج محلات، نسبت به شناسایی افراد نیازمند اقدام شده است و نهایت سعی خود را می‌کنیم تااین کمک‌ها به دست آسیب دیدگان از بیماری منحوس کرونا برسد.
وی افزود:برای تهیه این اقلام از ظرفیت خیرین، معتمدین و بسیجیان شهرستان استفاده شده است واین رزمایش همچنان درطول سال تداوم وادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ از اجرای این رزمایش به ظرفیت ۵ هزار سبد کالا در نیمه خرداد امسال خبر داد و گفت: کار خوب نباید تعطیل شود و ما تمام تلاش خود را در این را خواهیم داشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواسات مومنانه کمک های مردمی بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش «عفاف و حجاب» در شهرستان رشت آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین حسن پور جانشین فرمانده انتظامی گیلان از آغاز رزمایش عفاف و حجاب در رشت همزمان با کشور خبر داد و اظهار کرد: طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی حجاب و عفاف مأموریت خطیری است که با همکاری سپاه و بسیج انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب به صراحت در قرآن آمده است، افزود: این مأموریت خطیر با همکاری سپاه و بسیج انجام می‌شود؛ برای کسانی که در انظار عمومی کشف حجاب کنند بر اساس ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی، مجازات جزای نقدی یا حبس تعیین شده است.

سردار حسن‌پور گفت: برخورد با بی حجابی مطالبه گری جامعه و خانواده شهداست که همکاران ما با قوت و اقتدار در میادین پر تردد و شلوغ شهر رشت حضور می‌یابند تا در چارچوب قانون وظایفی که دارند را اجرا کنند.

وی با بیان اینکه اغلب کشف حجاب‌ها توسط مسافران و افراد غیر بومی اتفاق می‌افتد، گفت: در قالب اجرای این طرح در مرحله نخست تذکر لسانی و سپس در صورت تکرار یا بی توجهی برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: در این طرح علاوه بر عابرین پیاده با بی حجابی در وسائط نقلیه، موتورسواران و امکنه برخورد خواهد شد.

کد خبر 6076682

دیگر خبرها

  • با ۷ مرحله آلزایمر آشنا شوید؛ از تغییرات خاموش تا فراموشی کامل
  • رژیم صهیونیستی در الجلیل رزمایش برگزار می‌کند
  • پلمب کارگاه تولید داروهای غیرمجاز در ساوجبلاغ
  • ابهام در تعداد کودکان کار در تهران/ لزوم ایجاد سرپناه برای افراد آسیب دیده خشونت‌های خانوادگی
  • یارانه‌بگیران بخوانند/ به حساب این افراد یارانه ۴۰۰ هزار تومانی واریز شد
  • رزمایش «عفاف و حجاب» در رشت آغاز شد
  • بکارگیری ۵۰۰ جوان آموزش دیده در حوزه نفت و گاز ایلام
  • رزمایش «عفاف و حجاب» در شهرستان رشت آغاز شد
  • به‌کارگیری ۵۰۰ نیروی مهارت‌دیده در شرکت‌های نفت‌ و گاز ایلام
  • ۵۰۰ نیروی مهارت‌ دیده در شرکت‌های نفت و گاز مشغول به‌کار می‌شوند