Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@22:45:21 GMT

آزادی گروگان هرمزگانی از چنگال آدم ربایان

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۳۰۶۰

آزادی گروگان هرمزگانی از چنگال آدم ربایان

رئیس دادگاه عمومی بخش جازموریان در جنوب کرمان از آزادی گروگان ۲۲ساله اهل هرمزگان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد فروغی، ضمن اعلام این خبر گفت: پیرو گزارش پلیس آگاهی شهرستان رودبار جنوب مبنی بر ربوده شدن یک جوان ۲۲ ساله و انتقال وی به حوزه قضائی بخش جازموریان، بررسی‌های تخصصی و اطلاعاتی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن تقدیر از تلاش‌های پلیس شهرستان رودبار جنوب، ادامه داد: پس از انجام بررسی‌های اطلاعاتی لازم و صدور دستورات قضائی مورد نیاز، نهایتا ظرف ۴۸ ساعت از وصول گزارش مربوطه، گروگان یاد شده آزاد و۳ نفر متهم دستگیر شدند.

فروغی با اشاره به این مطلب که تحقیقات تکمیلی در رابطه با این پرونده در دست انجام است، اظهارداشت: دستگاه قضائی بطور جدی با مخلان امنیت اجتماعی برخورد قانونی لازم راخواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گروگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ افشین جارچی گفت: با اجرای ماده ۴۵ قانون توزیع عادلانه آب، ۹ حلقه چاه غیرمجاز آب در روستای دارامحله سندس شهرستان رودبار با حضور نمایندگان این اداره و ماموران انتظامی توتکابن، پُر و مسدود شد.

وی افزود: این چاه‌ها برای استفاده کشاورزی و به صورت غیرمجاز در بخش رحمت آباد شهرستان رودبار ایجاده شده بود که با حکم قضایی مسدود شد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور
  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • کشف ۲۵۶ کیسه آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • دست اسرائیل از آستین واتس‌اَپ بیرون زد/ کشتار کاربران فلسطینی با نقض حریم اطلاعاتی
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی