Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسروانی از آغاز عملیات اجرایی طرح احداث و مرمت شبکه آبیاری «کمال آباد» روستای «شهید آباد» با هدف آبرسانی به ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی در شهرستان خرم بید خبر داد.

«آرش خسروانی» از آغاز عملیات اجرایی طرح احداث و مرمت شبکه آبیاری «کمال آباد» روستای «شهید آباد» با هدف آبرسانی به 150 هکتار از اراضی کشاورزی در شهرستان خرم بید خبر داد و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: این کانال آبرسانی، از محل اعتبارات ملی احداث شبکه های آبیاری و از سوی جهاد کشاورزی شهرستان به طول 500 متر و با اعتبار سه میلیارد ریال از محل اعتبارات سال 98، احداث خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید با اشاره به اینکه این کانال آب رسانی 150 هکتار از سطح اراضی کشاورزی شهرستان را پوشش می دهد، افزود: طول مسیر کانال آبیاری هفت کیلومتر بوده که تاکنون چهار کیلومتر آن در سال های قبل احداث شده است و با تخصیص اعتبار و مابقی مسیر نیز احداث خواهد شد.

وی گفت: از مزایای اجرای کانال آبیاری عمومی می‌توان به افزایش راندمان انتقال آب به مزرعه افزایش ظرفیت انتقال آب کانال بتنی نسبت به کانال خاکی و کم کردن تلفات ناشی از نشت و تبخیر آب و کنترل بهتر بر نحوه توزیع آب و جلوگیری از برداشت غیرمجاز در مسیر اشاره کرد.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: خرمبید شبکه آبیاری آبیاری جهاد کشاورزی فارس شیراز کانال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با سودجویان در اراضی کشاورزی وباغی شهرستان نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیشابور  گفت: گشت‌های یگان حفاظت و رصد‌های ماهواره‌ای در تعطیلات نوروز با شناسایی تغییر کاربری‌های غیر مجاز و صدور ۷۶ مورد اخطاریه بهترین عملکرد را داشت.

علی مبارکی افزود: در راستای وظایف قانونی و اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی وباغی در خصوص توقف عملیات قانون تبصره یک ماده ۱۰ و قلع وقمع تبصره ۲ ماده ۱۰ و اجرای احکام قطعی قلع وقمع ماده ۳ بیشترین توقف عملیات را  داشته ایم.

وی از فعالان بخش کشاورزی خواست بدون هماهنگی و استعلام از این اداره اقدام به هیچ گونه فعالیتی در اراضی کشاورزی و باغی خود انجام ندهند.


دیگر خبرها

  • رفع تداخل ۵ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • برخورد قانونی با سودجویان در اراضی کشاورزی وباغی شهرستان نیشابور
  • اصلاح طرح آبیاری قطره‌ای اراضی ۱۷۰ هکتاری آب‌پخش در دولت سیزدهم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ساری و میاندورود