Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@04:29:24 GMT

کاریکاتور: اینم غول فساد در تنگنای مبارزه!

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۳۰۸۳

کاریکاتور: اینم غول فساد در تنگنای مبارزه!

کاریکاتور: اینم غول فساد در تنگنای مبارزه!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: ال پالیتو محمد باقر قالیباف علی نیکزاد مجلس یازدهم دریای کارائیب قتل رومینا اشرفی مبارزه با فساد غول فساد کاریکاتور کارتون ال پالیتو محمد باقر قالیباف علی نیکزاد مجلس یازدهم دریای کارائیب قتل رومینا اشرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از اقدام نیرو‌های مسلح



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، متن پیام آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی‌یزدی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللَّهَ یُدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا»

درود و سلام بر قهرمانانی که بزرگترین مراکز فساد در جهان امروز را مورد حمله جانانه خود قرار دادند و وحشی‌های خون‌آشام صهیونیست را تنبیه کردند. امیدواریم این مقدمّه‌ای باشد برای محو رژیم خون‌خوار و پر قساوت صهیونیستی؛ و درود و سلام بر فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدّظلّه العالی) که با تدبیر و فرماندهی خود نیرو‌های مسلّح کشور جمهوری اسلامی ایران را به قلّه‌های عظمت و عزّت رساندند؛ و درود و سلام بر شهدا و ایثارگران راه اسلام و بر امام راحل بزرگوار و همه مجاهدان راه حقّ که کشور عزیز ایران را از پایین‌ترین درّه‌های ذلّت تحمیلی استکبار به بالاترین ستیغ‌های عزّت الهی و انسانی بالا بردند.

دشمن پر قساوت صهیونیستی و حامیانش بدانند که اگر به شرارت ادامه دهند عواقب وخیم‌تری در انتظار آنان است و دوران رذالت‌ها و شرارت‌ها به سر آمده است.

کشور‌های منطقه بدانند که همراهی و یا سکوت در برابر این رژیم سفّاک سیری ناپذیر، ثمری جز خسارت برای آنان نخواهد داشت و این رژیم هر کجا نفوذ کند جز تباهی و فساد همراه خود نخواهد آورد.

با سپاس به درگاه الهی، یاری بیشتر و فرج مولایمان امام عصر (عج) منتقم جهانی ستمگران را درخواست دارم.

سید محمد رضا مدرسی

۱۴۰۳/۱/۲۶

دیگر خبرها

  • فیفا آنقدر فاسد بود که می‌شد جام جهانی را خرید!‏
  • دستگیری مقامات نفت و گاز ونزوئلا به اتهام فساد
  • تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از اقدام نیرو‌های مسلح
  • برخورد قوه قضائیه در مقابله با فساد بی‌نظیر است
  • اعتراض به شیوه مبارزه با فساد در برنامه سمت خدا!
  • (ویدئو) در مبارزه با فساد به شعور مردم توهین می‌کنند
  • ببینید | انتقاد صریح یک روحانی روی آنتن تلویزیون درباره شیوه مبارزه با فساد: دارند به شعور مردم توهین می‌کنند
  • سخنان صریح یک روحانی روی آنتن زنده : در مبارزه با فساد دارند به شعور مردم توهین می کنند (فیلم)
  • حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • برخورد سخت و قاطع دستگاه قضا با مروجین فساد و فحشا در جامعه