Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@10:17:23 GMT

شهروندان بدون ماسک وارد اتوبوس نشوند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۳۱۳۶

به گزارش ایلنا، محمود ترفع با تاکید بر اینکه با توجه به عادی شدن روال کسب و کارها، میزان استفاده از ناوگان اتوبوسرانی زیاد شده است، افزود: هر چند آمار مسافران اتوبوس در حال حاضر، نسبت به روزهای مشابه سال گذشته ۶۳ درصد کاهش نشان می‌دهد اما در خطوط انبوه بر تندرو که طول مسیر زیادی دارند، مردم اقبال بیشتری دارند و در ساعات پیک، میزان استفاده از این خطوط زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با استناد به آخرین پروتکل ابلاغی مبنی بر استفاده اجباری از ماسک در حمل و نقل عمومی، اظهار کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی موظف به اجرای این پروتکل است و از این رو، از شهروندان عزیزی که از ناوگان اتوبوسرانی استفاده می‌کنند، مجدداً و مکرراً خواهش می‌کنیم که برای حفظ سلامت خودشان و سایر مسافران، "حتماً" از ماسک استفاده کنند.

براساس گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ مدیرعامل این شرکت با اشاره به تاکید شهردار محترم تهران و دستور ویژه ایشان مبنی بر لزوم اجرای پروتکل استفاده اجباری از ماسک در حمل و نقل عمومی، خاطرنشان کرد: بر این اساس، بر روند استفاده مسافران اتوبوس از ماسک جدی‌تر و دقیق‌تر از گذشته کنترل و نظارت می‌کنیم و از همه شهروندان درخواست داریم بدون ماسک وارد اتوبوس نشوند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: محمود ترفع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی ایلان ماسک عکس‌ها را تفسیر می‌کند

چت بات هوش مصنوعی xAI که توسط ایلان ماسک بنیانگذاری شده و رقیبی برای چت جی پی تی شرکت اوپن ای آی به حساب می آید،نخستین نسخه از «گورک»(Gork) را معرفی کرده که قادر به پردازش اطلاعات بصری است.

به گزارش مهر به نقل از انگجت، گورک ۱.۵V نخستین نسل از مدل هوش مصنوعی چند وجهی است که نه تنها قادر به پردازش متن است بلکه می تواند اسناد، نمودار، چارت ها، اسکرین شات ها و عکس ها را پردازش کند.

xAI در بیانیه ای چند نمونه از قابلیت های این هوش مصنوعی با کاربرد در محیط واقعی را نشان داد. به عنوان مثال می توان عکسی از یک نمودار گردشی را به گورک نشان داد و از آن خواست تا محتوا را به کد پایتون ترجمه کند، سیستم را وادار کرد براساس یک نقاشی داستانی بنویسد و حتی یادداشتی را که برای فرد غیرقابل درک است، توضیح دهد.

نسخه جدید گوگل در حالی عرضه شده که شرکت چند هفته قبل از گورک ۱.۵ رونمایی کرد. این مدل برای بهبود کدنویسی و محاسبات ریاضی نسبت به نسخه های پیشین توسعه یافته بود و می توانست متون طولانی تر را پردازش کند تا به این ترتیب اطلاعات را از منابع بیشتری کنترل کند و به درک بهتری از جستجوهای مخصوص برسد.

xAI اعلام کرد کاربران آزمایشی و فعلی به زودی می توانند از قابلیت های گورک۱.۵V استفاده کنند، البته زمان دقیقی برای عرضه آنها ارائه نشده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند
  • تسلا بیش از ۱۰ درصد نیروی کار خود را اخراج می‌کند
  • بیش‌ از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند
  • افزایش بهای خدمات اتوبوسرانی مشهد از اول اردیبهشت
  • مسافران امروز ۲۷ فروردین بدون تجهیزات وارد محور‌های سیلابی نشوند
  • بررسی امکانات اتوبوس vip
  • واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آستارا
  • شهرداری تهران چطور می خواهد مشکل کمبود اتوبوس را حل کند؟
  • هوش مصنوعی ایلان ماسک عکس‌ها را تفسیر می‌کند
  • قرارداد واردات ۶۰ واگن خط یک مترو مشهد منعقد می‌ شود