Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@03:52:41 GMT

آموزش مجازی در استان زنجان تقویت شود

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۳۱۵۲

آموزش مجازی در استان زنجان تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی صبح شنبه در جلسه ستاد کرونا در محل استانداری زنجان بر لزوم تقویت آموزش مجازی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: برای تحقق این امر مهم باید زیر ساخت‌ها فراهم شود.

وی با بیان اینکه بیماری کرو نا درمان خاصی ندارد، اظهار کرد: تا مدت زمانی باید به این بیماری عادت کرد و در این میان می‌طلبد که تمام کارها در فضای مجازی با مدیریت و برنامه ریزی درست اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان، گفت: در راستای ارتقای آموزش در فضای مجازی باید حوزه اجتماعی برنامه عملیاتی شده مدون ارائه دهد.

حقیقی با بیان اینکه کر ونا همچنان مهمان است و مردم باید پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند، تاکید کرد: در این میان بازگشایی مهد کودک‌ها در استان صلاح نیست و اولویت ما تنها سلامتی مردم و جوانان است.

وی افزود: تا اطلاع ثانوی مهد کودک‌ها حق فعالیت ندارند ولی باید تسهیلات در اختیار مربیان و کار کنان مهد کودک‌ها قرار گیرد.

استاندار زنجان، تصریح کرد: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان باید نسبت به پرداخت تسهیلات به مهد کودک‌ها تمهیدات لازم را مد نظر قرار دهد تا مربیان دچار آسیب نشوند.

حقیقی به برگزاری مراسم در مزارهای استان اشاره کرد و یاد آورشد: باید افرادی که در این مراسم حضور دارند پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و برای این امر مهم باید ارگان‌های مربوطه چاره اندیشی کنند.

کد خبر 4936985

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی استاندار زنجان فضای مجازی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر شیوع کرونا گرگان قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند فطریه ایلام مهد کودک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند

به گزارش جام جم آنلاین زنجان، محسن افشارچی، در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: طی دوسال اخیر نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده و یکی از ویژگی‌های مسئولین این دستگاه پیگیری مداوم امور است.

افشارچی با بیان اینکه ترویج کتاب و کتابخانه منشا خیر و به نفع مردم است، افزود: از فرمانداران و مسئولین استان در رده‌های مختلف خواستارم به مقوله کتابخانه‌‌ها به عنوان یک دستگاه فرهنگی تاثیرگزار بنگرند و در این راستا عمل کنند.

این مسئول ادامه داد: در کشور، پایگاه‌های فرهنگی بسیاری داریم اما در این میان کتابخانه های عمومی وضعیت منحصر به فردی دارد؛ کتابخانه یک پایگاه فرهنگی عمومی است و طیف مخاطبان گسترده‌ای را دربر می‌گیرد.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان زنجان تصریح کرد: ترویج کتابخوانی از اهداف مهم ما است و ترویج کتاب و کتابخانه و تربیت فرهنگی منشا خیر و به نفع مردم است.

وی خاطرنشان کرد: کتابخانه محل مناسبی برای آموزش امور شهری به کودکان و نوجوانان در حوزه‌هایی مانند آموزش تفکیک زباله، باید و نبایدهای حقوق شهروندی و... است. در استان نیروهای انسانی توانمندی در حوزه فرهنگ داریم و باید از این ظرفیت‌ها در کتابخانه‌های عمومی بهره ببریم.

استاندار زنجان ضمن اشاره به برگزاری سلسله جلسات ادبیات و زندگی در کتابخانه‌های استان، گفت: جلسات خوانش و شرح مثنوی، عطار و حافظ بسیار ارزشمند است و باید چنین برنامه‌های تداوم داشته باشد.

وی در پایان ضمن تاکید بر استفاده از بستر رسانه‌های اجتماعی و صدا و سیما برای ترویج فعالیت‌های کتابخوانی و معرفی خدمات کتابخانه‌های استان عنوان کرد: مکان‌های پر رفت و آمد مانند فرودگاه، راه آهن و ترمینال محل مناسبی برای ترویج کتابخوانی است و می‌توان استندهای ویژه برای دریافت کتاب صوتی برای مسافرین ایجاد کرد.

دیگر خبرها

  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • راه‌حل‌های یک پژوهشگر علوم اجتماعی برای افزایش جمعیت
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • مشاوره؛ حریمی امن برای بازیابی، تقویت و پیشرفت
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند
  • تقویت و جلوگیری از ضعیف‌شدن چشم کودکان