Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@02:14:36 GMT

مارسلو: رئال بی‌صبرانه منتظر شروع بازی‌ها است

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۳۱۶۱

مارسلو: رئال بی‌صبرانه منتظر شروع بازی‌ها است

مارسلو، ستاره برزیلی رئال مادرید می‌گوید از خبر شروع مجدد لالیگا بسیار خوشحال بوده و بی‌صبرانه منتظر بازگشت به زمین فوتبال است.

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو، ستاره برزیلی خط دفاع رئال مادرید می‌گوید در مدتی که لالیگا به دلیل اپیدمی کرونا در حالت تعلیق به سر می‌برده دلش برای فوتبال تنگ شده و حالا بی‌صبرانه منتظر شروع مجدد لیگ اسپانیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

لالیگا از ماه مارس و با شیوع ویروس کووید19 در اسپانیا به حالت تعلیق درآمد ولی در روزهای اخیر رسما اعلام شد که مسابقات این فصل لیگ اسپانیا از تاریخ 11 ژوئن با برگزاری دیدار دو تیم سویا و بتیس از سر گرفته خواهد شد.

 

مارسلو در گفتگویی با تلویزیون رئال مادرید در این باره گفت:" هیچوقت پیش نیامده بود که مدتی اینقدر طولانی نتوانیم روی چمن تمرین کنیم. از زمانی که فوتبال متوقف شود حسرت ما برای فوتبال بازی کردن هم شروع شد. هیچوقت اینقدر دوست نداشتیم دوباره فوتبال بازی کنیم".

 

ستاره برزیلی خط دفاع رئال در ادامه گفت:" شرایط این مدت طوری بود که ما هیچوقت تجربه‌اش را نداشتیم. ولی باید سعی کنیم از همین تجربه نکات مثبت را بگیریم. همه ما سالم هستیم و تمریناتی که در این مدت انجام داده‌ایم باعث شده دوباره ریتم تیمی‌مان را بدست بیاوریم. وقتی شما مدتی طولانی پایتان به توپ نمی‌خورد وقتی برمی‌گردید کمی طول می‌کشید تا به شرایط قبلی‌تان برگردید ولی ما حالا بی‌صبرانه منتظر شروع بازی‌ها هستیم".

 

 

 

مارسلو رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارسلو رئال مادرید بی صبرانه منتظر رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خنده وینی به ستاره بارسا: فکر کرد بلینگام است!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا روبروی بارسلونا به میدان رفت و موفق شد در حضور تماشاگرانش با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد و گام بزرگی را در مسیر کسب عنوان قهرمانی بردارد. 

شاگردان کارلو آنچلوتی در حالی در این بازی به پیروزی رسیدند که دو بار توسط آندریاس کریستنسن و لوپز از حریف عقب افتادند اما درخشش وینیسیوس جونیور، لوکاس واسکز و جود بلینگام باعث شد که بتوانند بار دیگر به بازی برگردند و پیروز میدان لقب بگیرند. 

اما اتفاق جالبی که پس از پایان بازی رخ داد مربوط به واکنش ستاره برزیلی رئال به پست منتشر شده توسط یکی از کاربران در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) بود که به نوعی لوپز و شادی پس از گل او را به سخره گرفته بود و این بازیکن هم با او همراه شد. 

لوپز پس از این که دروازه رئال مادرید را باز کرد، به سمت هواداران رفت و روی تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین ایستاد و شادی گلی مشابه شادی گل بلینگام به نمایش گذاشت. این کاربر با انتشار این عکس در کنار شادی گل خاص بلینگام نوشت: «فکر کرده بود بلینگام است» و وینیسیوس هم با خنده‌ای او را همراهی کرد تا باز هم جنجال جدیدی ایجاد کرده باشد.

دیگر خبرها

  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • خنده وینی به ستاره بارسا: فکر کرد بلینگام است!
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم