Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ابوالفضل طباطبایی گفت: محور مقاومت با فداکاری امثال شهید حاج قاسم سلیمانی نگذاشتند فاجعه تخریب قبور ائمه بقیع یکبار دیگر برای حرم‌های مطهر اهل بیت واقع شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت ‌الاسلام ابوالفضل طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دمشق که در مصلای حرم حضرت زینب سلام‌الله علیها برگزار شد با اشاره به بازگشایی درهای حرم حضرت زینب اظهار داشت: شکرگزار خدای متعال هستیم که بر ما منت نهاد و درهای حرم حضرت زینب سلام‌الله علیها به روی زوار آن حضرت بعد از حدود سه ماه باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت ‌الاسلام طباطبایی با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع توسط وهابیون ابراز داشت: تکفیری‌ها از اسلام واقعی بهره‌ای نبرده‌اند و امروز به خوبی شاهد هستیم که گروه‌های تکفیری تروریستی توسط دشمنان اسلام حمایت می‌شوند تا چهره اسلام را خشن و وحشی نشان دهند.

وی ادامه داد: وهابیت یک پروژه استعماری، استکباری و شیطانی برای ضربه زدن به وحدت اسلامی و تشویه چهره دین اسلام در اذهان جامعه بشری است.

نماینده ولی فقیه در سوریه دفاع از مقدسات مسلمانان را دفاع از هویت دینی عنوان کرد و افزود: قدس، بقیع، دمشق، کربلا و نجف نماد این هویت دینی است؛ لذا وظیفه همه ماست که از این اماکن مقدس دفاع و پاسداری کنیم.

وی ادامه داد: اگر محور مقاومت در زمان تخریب قبور ائمه بقیع وجود داشت، دشمنان اسلام جرأت نزدیک شدن به بقیع را نداشتند؛ چه برسد این قبور مطهر را خراب کنند و امروز شاهد هستیم که با فداکاری‌های رزمندگان محور مقاومت از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، همانند فاجعه تخریب قبور ائمه بقیع یک بار دیگر برای حرم‌های مطهر اهل بیت واقع نشد.

حجت ‌الاسلام با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال امام خمینی، شخصیت ایشان را بسیار عظیم عنوان کرد و‌ تاکید کرد: امام خمینی (ره) اسلام ناب را احیا کرد و مقابل مستکبران ایستاد. 

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) به ما آموخت که ایمان مردم به خدا می‌تواند هیمنه آمریکا را نابود کند و همگان دیدیم چه طور نفتکش‌های ایرانی بینی آمریکا و تحریم‌های آن را به خاک مالیدند واین عزت به برکت انقلاب امام خمینی (ره)  است.

نماینده ولی فقیه در سوریه در پایان سخنان خود تاکید کرد که قدرت منطقه‌ای ایران اسلامی و محور مقاومت به حول و‌ قوه الهی روزبه روز بیشتر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تخریب قبور ائمه بقیع محور مقاومت امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان از عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، متن پیام شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان به شرح زیر است:

بسمه تعالی
و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبون
این وعده تخلف ناپذیر الهی است که ظالمان را در شدیدترین حالت به سزای اعمال ناشایست خود می‌رساند و در این مسیر مردان و زنان شجاع و مومن در سرتاسر عالم کارگزاران و سربازان تحقق این امر الهی هستند. قریب به هفت ماه است که رژیم کودک کش اسرائیل با قساوت قلب و بی‌رحمی تمام، زنان، مردان و کودکان بی‌دفاع و مظلوم فلسطین و غزه مقاوم را به خاک و خون کشیده و جسارت و حماقت خود را به جایی رسانید که در جلوی دیدگان دولت‌های خاموش مدافع حقوق بشر، هفت نفر از برگزیدگان سپاه اسلام را به شهادت رسانید و مستقیماً به خاک جمهوری اسلامی ایران در سوریه تجاوز نمود.
اینک و با فرمان پرصلابت رهبر حکیم و شجاع انقلاب اسلامی، توسط فرزندان سپاه اسلام پاسخی اولیه بر این حملات ددمنشانه داده شد و انشاالله پاسخ‌های اصلی و تمام کننده در راه خواهد بود.
ما معلمان و فرهنگیان و اعضای تشکل‌های فرهنگیان سراسر کشور ضمن لبیک به فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی و حمایت از این اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیرو‌های مسلح آمادگی خود را برای حضور در لشکر آزادسازی قدس به رهبری مقام معظم رهبری اعلام می‌نمائیم و تا پایان جان در این راه مقدس استقامت خواهیم نمود. تا لحظه‌ای که آن منادی حق و منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداه ظهور کنند و پرچم پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت را در سراسر عالم به اهتزاز درآورند و ریشه ظالمان عالم را نابود کنند.
إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ

دیگر خبرها

  • چه کسانی می خواهند فاجعه شهریور 1401 تکرار شود
  • تخریب بقیع؛ اهانت به آیات الهی
  • مطالبه بازسازی بقیع از سوی کشورهای مسلمان
  • سالروز تخریب بقیع هیئت کجا برویم؟
  • برنامه هیأت‌های مذهبی به مناسبت سالروز تخریب بقیع اعلام شد
  • آمریکا و صهیونیست دیگر تصمیم گیرنده نیستند
  • «حکمت و حکایت جوانمردی» منتشر شد
  • تشکر تشکل‌‌های فرهنگیان در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه
  • حمایت شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان از عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران
  • انتقاد شدید دادستان کل کشور از تخریب طبیعت بکر شمال