Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، اندیشکده صهیونیستی موسوم به "آگاهی‌های اطلاعاتی و ضد ترور" (وابسته به مرکز میراث اطلاعاتی اسرائیل) خبر توزیع بسته‌های حمایتی به‌مناسبت ماه مبارک رمضان بین خانواده‌های ایثارگر فلسطینی ساکن باریکه غزه توسط جنبش عراقی نجباء را مورد توجه قرار داد.

 

در گزارش این اندیشکده که با هدف هشدار به نخبگان سیاسی ـ امنیتی اسرائیل تنظیم و منتشر می‌شود، آمده است: جنبش نجباء ـ گروه شیعه عراقی وابسته به ایران ـ به‌صورت شبانه در مناطق شمالی نوار غزه بسته‌های غذایی، بهداشتی و هدایای رمضانی توزیع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نویسنده گزارش سپس با مراجعه به آرشیو رسانه‌های محور مقاومت، ادامه داده است: البته بار اول نیست که اطلاعاتی از فعالیت این جنبش در غزه انتشار می‌یابد؛ پیش‌تر نیز اداره روابط بین الملل نجباء (دائرة العلاقات الدولیة لحرکة النجباء) کنفرانسی را تحت‌عنوان "آمریکا شیطان بزرگ" برای بررسی آنچه نقش آمریکا در مقابله با محور مقاومت و سیاست‌های توسعه‌طلبانه اسرائیل خوانده می‌شود، ترتیب داده بود.

 

اندیشکده صهیونیستی در پایان خاطرنشان ساخته است که این کنفرانس ضدآمریکایی با حضور و سخنرانی تعدادی از مسؤولان گروه‌های جهادی و کارشناسان سیاسی، در مؤسسه اسرائیل‌پژوهی "اطلس" واقع در غزه برگزار شده بود.

 

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نجباء اندیشکده مقاومت کنفرانس آمریکا صهیونیست اسرائیل غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید

همزمان با شنیده شدن صدای آژیر در شمال فلسطین اشغالی، حزب الله لبنان امروز دوشنبه یک مرکز نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک هدف قرار داد.

به گزارش مشرق، حملات حزب الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست امروز صبح نیز ادامه یافت.

حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت هفت صبح امروز دوشنبه ۲۲ آوریل ۲۰۲۴ مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در اطراف مرکز الضهیره با موشک هدف قرار دادند.

همزمان شبکه الجزیره گزارش داد که صدای آژیر خطر در الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی به سبب حمله موشکی به صدا درآمده است.

ساعاتی پیش مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرده بود که یک پهپاد رژیم صهیونیستی از نوع هرمس ۴۵۰ را که در حال انجام ماموریت جنگی بر فراز منطقه العیشیه واقع در جنوب لبنان بود، سرنگون کرده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که دو ساختمان مورد استفاده نظامیان صهیونیست در شهرک المطله واقع در مرز فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی
  • مقام حماس از اسارت ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی در نزد این جنبش خبر داد
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید
  •  دیدار یحیی السنوار با رهبران جنبش + جزئیات | حماس: ۳۰ افسر اسرائیلی را در اختیار داریم
  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • دست اسرائیل از آستین واتس‌اَپ بیرون زد/ کشتار کاربران فلسطینی با نقض حریم اطلاعاتی
  • دور جدید توانمندی حزب الله ضد تل‌آویو آغازشده/اسرائیل شکست خورده
  • استعفای مقام عالیرتبه اطلاعاتی رژیم اسرائیل + جزئیات 
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید