Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-16@12:35:26 GMT

احتمال خاموشی برق در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۳۲۶۱

احتمال خاموشی برق در ایلام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، هادی شیرخانی اظهار کرد: مصرف برق رشد غیرمنطقی دارد و اگر با مدیریت مصرف بهینه و هوشمندانه مردم و همراهی آنها مواجه نشویم، در روزهای آتی که فصل گرما شروع می‌شود، به ناچار مجبور به اعمال مدیریت بار اضطراری خواهیم بود.

وی افزود: در سطح استان مشاهده شده که در بعضی روزها تا ۱۶ درصد رشد مصرف داشته‌ایم و اگر از این رده عبور کنیم، در تامین برق با مشکل جدی روبه‌رو خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام تصریح کرد: مصرف هوشمندانه مردم باید در اولویت قرار بگیرد. بنابراین رعایت صرفه‌جویی و مدیریت در مصرف برق برای مشترکان امری ضروری است.

وی ادامه داد: از مردم و هم‌استانی‌های عزیز خصوصا مناطق جنوب می‌خواهیم بهینه مصرف کنند و دمای کولر خود را روی عدد ۲۴ و کولرهای آبی را روی دور کند تنظیم کنند تا رفاه مردم و  به‌خصوص سلامت بیماران کرونایی دچار خدشه نشود و با چالش برق در استان روبه‌رو نشویم.

شیرخانی خاطرنشان کرد: ساعات اوج مصرف در دو بازه زمانی ۱۲ تا ۱۶ و ۲۰ تا ۲۳ است. لذا خواستار عدم استفاده از وسایل پرمصرف (لباسشویی، جاروبرقی، اتو، ماشین ظرفشویی و وسایل مشابه) در این بازه‌های زمانی هستیم.

کد خبر 516165 برچسب‌ها برق استان ایلام

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: برق استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور موفق از پیک بار تابستان مهمترین رویکرد توزیع برق مرکزی

گزارش خبرگزاری مهر، محمود محمودی اظهار کرد: همگرایی و همراهی کارکنان نقش بسزایی در موفقیت‌های سال گذشته داشته و باید امسال نیز با افزایش امید آفرینی بتوانیم در خدمت رسانی بهتر عمل کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط دشوار تأمین برق، لازم است هر اقدامی برای مدیریت پیک بار تابستان با نگاه به تداوم آن در سال‌های پیش رو برنامه ریزی و اجرا شود و این مهم نیازمند نگرش هدفمند در بخش‌های مختلف است.

مدیرعامل توزیع برق استان مرکزی گفت: طرح‌هایی مانند هوشمند سازی، اپراتور هوشمند انرژی، همکاری با صنایع و کشاورزان، پایش مصرف برق ادارات و سایر طرح‌ها باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به شعار سال، برق را یکی از زیرساخت‌های اصلی عنوان کرد و گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی به عنوان زنجیره آخر صنعت برق و مرتبط با مردم همواره تلاش کرده تابرق مطمئن و پایدار را باکیفیت به مردم خوب استان ارائه کند.

محمودی با اشاره به چالش‌های صنعت برق در استان، تأمین منابع مالی پروژه‌های این صنعت را مهم برشمرد و تصریح کرد: فعالیت شرکت توزیع نیروی برق استان منوط به وصول مطالبات است.

وی با اشاره به تدوین ۱۸۰ پروژه و برنامه برای مدیریت مصرف برق تابستان امسال از سوی وزارت نیرو گفت: برای رفع ناترازی صنعت برق، باید از ظرفیت تکنولوژی‌های جدید بهره گیری شود.

محمودی با اشاره به استفاده از بستر اپراتور تلفن همراه برای ارتباط بهتر با مردم در زمینه مدیریت مصرف گفت: این ابزار در کنار صنعت برق می‌تواند ارتباط با مردم را تقویت کند و باید از این ظرفیت بسیار مهم، بتوانیم حداکثر بهره را ببریم.

کد خبر 6079095

دیگر خبرها

  • چه تعداد زائر تهرانی برای عمره مفرده عازم عربستان می‌شود؟
  • جزیره کیش هشدار قرمز گرفت
  • مردم استان‌های جنوبی برای احتمال وقوع سیل آماده باشند
  • عبور موفق از پیک بار تابستان مهمترین رویکرد توزیع برق مرکزی
  • آقای بنزین، حواست بود؟
  • رشد ۴۶ درصد لایروبی در اسکله ها و آبراه های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
  • انتقال واحدهای ضایعاتی مجوزدار به شهرک ضایعات تا ابتدای تابستان
  • انتقال واحد‌های ضایعاتی مجوزدار به شهرک ضایعات تا ابتدای تابستان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کیش/ منتظر امواج ۲.۵ متری باشد
  • تمدید ابطال پرواز‌های فرودگاه مهرآباد تا ساعت ۱۲ امروز