Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی انتخاب «محمدباقر قالیباف» به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با ارسال پیامی، انتخاب «محمد باقر قالیباف» به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

برادر گرامی دکتر محمد باقر قالیباف

سلام علیکم

با صلوات بر محمد آل محمد، با کمال خرسندی، انتخاب شایسته جنابعالی به ریاست مجلس شورای اسلامی که مبین تعهد، دلسوزی و درایت شماست را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به حول قوه الهی و بی تردید، با سوابق ارزشمند و تجربیات فراوان، حضور شما در این جایگاه، نویدبخش تحول، تحرک و توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی و انقلابی در راستای خدمت به مردم عزیز، رضایت خاطر آنها، اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و شکوفایی بیش از بیش میهن اسلامیمان خواهد بود.

دوام توفیقات جنابعالی را در صیانت از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به زعامت، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار سلیمانی محمدباقر قالیباف مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی را تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی کسب مقام قهرمانی تیم کشتی در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی آسیایی را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام قهرمانی تیم ملی کشتی در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی آسیایی را تبریک گفت.

متن پیام تبریک محمدباقر قالیباف به شرح زیر است:

«بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحیم

بار دیگر دلاورمردان ورزشکار کشورمان در مصاف با حریفان در آوردگاه مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی آسیایی خوش درخشیدند و با کسب مقام‌های اول در هر دو رشته سرور و شعف را به ملت سربلند ایران هدیه کردند و جهانیان قدرت و صلابت ورزشکارانمان در رویدادهای بین‌المللی را به نظاره نشستند.

اینجانب با تبریک و شادباش کسب این موفقیت‌های درخشان به سرپرستان، مربیان، قهرمانان و خانواده‌های آنان، توفیق و سرافرازی جوانان کشورمان در دست‌یابی به قله‌های افتخار را از خداوند متعال خواستارم.

محمدباقر قالیباف
رئیس‌ مجلس‌ شورای‌ اسلامی»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسلیت قالیباف در پی درگذشت پرویز داوودی
  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • «وعده صادق» ریشه در فرهنگ مقاومت دارد
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان | رقابت این ۴ نقر به قالیباف
  • قالیباف قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی را تبریک گفت