Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@08:21:46 GMT

شنا در سدهای آذربایجان غربی ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۳۳۸۶

شنا در سدهای آذربایجان غربی ممنوع است

به گزارش خبرگزاری مهر، در این اطلاعیه که از سوی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی صادر شده است از هموطنان درخواست شده است تا از شنا کردن در سدها و تأسیسات آبی این استان خودداری کنند.

در این اطلاعیه آمده است: همه ساله در فصل گرما تعدادی از هموطنان بدون توجه به هشدارها و اطلاعیه‌های این شرکت، مبادرت به شنا در سدها و تأسیسات آبی آذربایجان غربی می‌کنند که همواره با خطرهای جانی و احتمال غرق شدن همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: این تأسیسات تنها برای آبرسانی طراحی و احداث شده است و به هیچ وجه برای شنا کردن مناسب نیست.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در صورت بروز هرگونه حوادث احتمالی، این شرکت و واحدهای تابعه هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.

هم اکنون ۱۲ سد در آذربایجان غربی شامل سد شهرچای ارومیه، آغ چای چایپاره، زولا و دریک سلماس، حسنلوی نقده، شهید قنبری ماکو، ساروق تکاب، قیقاج و ارس ۲ پلدشت، سد بوکان، سد مهاباد و سد ماکو در حاب بهره برداری است.

کد خبر 4937075

منبع: مهر

کلیدواژه: آب منطقه ای آذربایجان غربی غرق شدگی سد آبی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر شیوع کرونا گرگان قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند فطریه ایلام آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران ،طوفان وسرما در کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ، در اطلاعیه هواشناسی کرمان از بعد از ظهر امروز تا اواخر وقت جمعه با فعالیت سامانه بارشی رخداد ناپایداری های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران، رعد وبرق و بارش تگرگ در مناطق مستعد، بارش برف در ارتفاعات و وزش تندبادهای لحظه‌ای در مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق شمالی و غربی استان انتظار  می رود.

در این اطلاعیه تاکید شده، بیشینه بارش‌ها فردا در مناطق مرکزی و برخی مناطق جنوب غربی خواهد بود، و بنابراین آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب و طغیان رودخانه‌های فصلی در  این مناطق مذکور  احتمال دارد.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان، همچنین جمعه با وزش باد به‌نسبت شدید در نوار شرقی استان خیزش گرد و خاک، افزایش غلظت غبار، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در این مناطق مورد انتظار است.

طبق این اطلاعیه، احتمال خسارت سرمازدگی به محصولات کشاورزی  در برخی مناطق شمال و شمال غرب استان کرمان پیش بینی شده اما شنبه و یکشنبه جوی به‌نسبت پایدار و آرام در اغلب مناطق را خواهیم داشت اما به لحاظ دمایی  جمعه و صبح شنبه کاهش دما رخ می دهد.

دیگر خبرها

  • شنبه گاز برخی از مناطق شهر رشت قطع می‌شود
  • حجم آب سدهای آذربایجان غربی به ۱.۶ میلیارد مترمکعب رسید
  • حجم آی سدهای آذربایجان غربی به ۱.۶ میلیارد مترمکعب رسید
  • افزایش ۱.۶ درصدی حجم آب پشت سد های آذربایجان غربی
  • باران ،طوفان وسرما در کرمان
  • افزایش حجم آب سد‌های آذربایجان‌غربی
  • سدهای آذربایجان‌غربی ۱۱۳۸ میلیون مترمکعب آب دارد
  • بازدید نوروزی بیش از ۲۸ هزار نفر از سد‌های گردشگرپذیر آذربایجان غربی
  • شرکت رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در تجمع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • اطلاعیه برای مرتع داران آذربایجان غربی