Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-23@06:03:52 GMT

توزیع آب آشامیدنی در غیزانیه به ۳۰۰ هزار لیتر رسید

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۳۴۳۹

توزیع آب آشامیدنی در غیزانیه به ۳۰۰ هزار لیتر رسید

توزیع آب آشامیدنی منطقه غیزانیه اهواز با افزایش تعداد تانکرهای آبرسانی از سوی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، به ۳۰۰ هزار لیتر در روز رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، به‌منظور رفع مشکل آب شرب ساکنان بخش غیزانیه شهرستان اهواز تا زمان تکمیل پروژه آبرسانی به این منطقه، ۶ تانکر آبرسانی در اختیار بخشداری غیزانیه و شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قرار داده شده بود که پنج دستگاه دیگر به آنها افزوده شد تا روزانه ۳۰۰ هزار لیتر آب آشامیدنی در این بخش توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت - جنوب) و فرماندهان پایگاه‌های بسیج شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز مارون و کارون و نیز بسیج سازندگی حوزه مقاومت، چگونگی رفع مشکلات آبرسانی آنی به روستاهای بخش غیزانیه بررسی و گزارشی از اقدام‌های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و حوزه بسیج شهید تندگویان از قبیل واریز بودجه مصوب تخصیصی قبلی و تأمین تانکرهای حامل آب آشامیدنی ارائه شد.

در ادامه سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از روند ساخت مسجد امام علی (ع) صفیره از سوی گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون بازدید کرد.

صنعت نفت در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، کمک به تأمین بخشی از اعتبار پروژه آبرسانی به غیزانیه را به میزان بیش از ۲۵ میلیارد تومان به انجام رسانده است.

منبع: شانا

کلیدواژه: غیزانیه مسئولیت اجتماعی اهواز شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب آب آشامیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین و توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان کردستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جهانبخش نوکانی مدیر منطقه با بیان این مطلب به قابلیت های کشاورزی استان و کسب رتبه های کشوری در زمینه تولیدات باغی و کشاورزی و نقش آن در ایجاد اشتغال و تولید اشاره و اظهار کرد: تامین و توزیع سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی استان یکی از رسالت های این شرکت است که خوشبختانه با تلاش همکاران این شرکت و همکاری جهادکشاورزی استان این امر به خوبی محقق شده است.

نوکانی از توزیع الکترونیکی ‏سوخت بخش کشاورزی با استفاده از سامانه اینترنتی سدف ‏‏(‏https://newtejaratasan.niopdc.ir‏) در جهت تحقق دولت الکترونیک، تکریم ارباب رجوع و ‏تحقق حقوق شهروندی خبرداد و افزود: خوشبختانه با همکاری جهاد کشاورزی استان و پلیس راهور پلاک گذاری ‏ادوات کشاورزی استان نیز انجام شده است که این امر ، نقش بسزایی در جلوگیری از عرضه خارج ‏ازشبکه فرآورده های نفتی و توزیع الکترونیک سوخت کشاورزان استان را به همراه دارد.‏

نوکانی با اشاره به فعالیت‎ ۳۲ ‎هزار دستگاه ادوات کشاورزی در استان از مصرف ۱۱۸ میلیون لیتری سوخت این ادوات در سال گذشته خبرداد و اظهار داشت:۵ میلیون لیتر سوخت در بخش چاه‌های مجاز آب کشاورزی و ۲ میلیون لیتر نیز در بخش تولیدی و مرغداری استان در سال گذشته مصرف شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897831

دیگر خبرها

  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • برق تمامی روستا‌های سیلزده جنوب سیستان وبلوچستان وصل شد
  • سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز کشاورزی استان کردستان
  • تامین و توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان کردستان
  • رزمایش توزیع جهیزیه در میبد
  • توسعه بالغ بر ۸۱۴ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب در فارس
  • توسعه بالغ بر ۸۱۴ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب
  • توزیع بیش از ۴ میلیون لیتر سوخت در ناوگان حمل‌ونقل زمینی و هوایی خراسان جنوبی