Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه توجه به اصول مقدم بر حاشیه سازی است، گفت: مجلس یازدهم باید از هر گونه سهل‌انگاری در کار مبرا باشد و دور از هر مسئله حاشیه‌ای به قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای صحیح آن بپردازد. تاریخ انتشار: 09:36 - 10 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۷۶۲

آیت‌الله محسن مجتهدشبستری در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به شروع مجلس یازدهم و با تاکید بر اجتناب نمایندگان مجلس از جناح بندی‌های قومی و قبیله‌ای بیان کرد: برخی اوقات دیده می‌شود به مباحث حاشیه‌ای بیش از اصل کار توجه می‌شود در حالی که وظیفه اصلی نمایندگان قانون‌گذاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه توجه به اصول مقدم بر حاشیه سازی است، گفت: مجلس یازدهم باید از هر گونه سهل‌انگاری در کار مبرا باشد و دور از هر مسئله حاشیه‌ای به قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای صحیح آن بپردازند.

بیشتر بخوانید: نگاهی به سوابق رییس جدید مجلس/ قالیباف کیست؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس یازدهم عضو خبرگان مجلس قانون گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دامداران از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند

محمود زین الدینی گفت: کلیه دامداران، مرغداران، زنبورداران و پرورش‌دهندگان آبزیان باید با رعایت الزامات بهداشتی ـ قرنطینه‌ای و فراهم کردن تمهیدات لازم در زمان وقوع بارندگی و احتمال وقوع سیلاب، آمادگی لازم برای پیشگیری و کاهش خسارات و آسیب‌های احتمالی ناشی از آن را مد نظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه دامداران پناهگاه مسقف را به منظور دور نگه‌داشتن دام‌ها از کوران باد و بستر با ضخامت مناسب، خشک و عایق را برای بالا بردن درجه حرارت بدن دام‌ها ایجاد کنند، بیان کرد: دامداران مراقب باشند با توجه به بارندگی، سرما و مرطوب شدن بستر نگهداری دام‌ها، برخی از بیماری‌ها مانند پنومونی، گندیدگی سم، و بیماری‌های انگلی شیوع پیدا می‌کند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان افزود: با توجه به هشدار سطح قرمز از سوی هواشناسی در اواخر هفته جاری و نوع بارش‌های فصل بهار و با توجه به احتمال جاری شدن روان آب‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی مناطق شهرستان به کلیه واحد‌های پرورش دام و طیور و ... در این خصوص هشدار دادیم.

وی عنوان کرد: در صورت بروز هر گونه بیماری در گله‌های طیور پرورشی و دامداری ها، اعلام تلفات احتمالی و خودداری از رهاسازی تلفات دام و طیور در محیط از دیگر اقدامات مهم برای کاستن از مخاطرات احتمالی است که با اطلاع رسانی به موقع می‌توان از گسترش احتمالی بیماری‌ها جلوگیری کرد.

زین الدینی گفت: پس از فروکش کردن بارندگی یا سیل احتمالی، سم‌پاشی جایگاه نگهداری و بدن دام‌ها ضرورت دارد؛ چرا که این امر نقش بسزایی در کنترل بیماری‌های انگلی و عفونت‌های باکتریایی واگیردار دامی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دامداران از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند
  • توجه به پیوست فرهنگی در اجرای طرح های عمرانی
  • «لایحه امنیت زنان» در هزار توی آمدن یا نیامدن به صحن علنی مجلس
  • تاکید رئیس‌جمهور بر اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی برای جلوگیری از قاچاق
  • وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات اخیر؛ قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم چند بود؟
  • تاکید رئیسی بر اجرای دقیق قانون ساماندهی و نظارت بر کولبران
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم
  • قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم ۱۸ هزار تومان بود امروز بالاتر از ۶۵ هزار تومان! /وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات ۹۴ و ۱۴۰۲