Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@16:14:00 GMT

جزئیات تازه از آتش سوزی تانکر حامل سوخت+عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۳۵۱۱

جزئیات تازه از آتش سوزی تانکر حامل سوخت+عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران جزئیات تازه از اطفای حریق ناشی از واژگونی تانکر حامل مواد سوختی تشریح کرد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درخصوص حادثه صبح امروز در جاده دماوند در محدوده جاجرود گفت: در ساعت 5:23 وقوع یک فقره آتش سوزی به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس اعلام اولیه مشخص شد حادثه واژگونی تانکر حامل مواد سوختنی در خارج از محدوده شهر تهران و در منطقه جاجرود رخ داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: بلافاصله مأموران آتش نشانی شهر تهران از سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم و تانکرهای آب به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: به دلیل واژگونی و شعله وری این تانکر که حدود 25 هزار لیتر سوخت داشت، ترافیک سنگینی در نزدیکی محل حادثه رخ داده بود اما مأموران موفق شدند خود را به کانون آتش برسانند.

وی افزود: خوشبختانه عوامل آتش نشانی شهرک های اطراف زودتر در محل حاضر شده و کار اطفای آتش را آغاز کرده بودند که با حضور عوامل آتش نشانی شهر تهران اطفای حریق سرعت بیشتری گرفت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران تصریح کرد: دود غلیظی که در محل حادثه دیده می شد این احتمال را قوت بخشید که این تانکر حامل سوخت گازوئیل بوده است و از این رو تلاش شد تا از همه جهت ها به سمت شعله ها حمله کرده و کار اطفای حریق را ادامه دهند.

ملکی گفت: واژگونی این تانکر و شعله وری آن در سطح جاده باعث شده بود خسارت هایی به سطح پل وارد شده باشد.

وی افزود: در این حادثه راننده خودروی کشنده در کابین خودرو گرفتار شده بود که به دلیل شعله وری خودرو جان خود را از دست داده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در گذشته هم شاهد چنین حوادثی بوده ایم و این زنگ خطر برای شرکت های حمل کننده مواد سوختنی باید به صدا درآمده باشد.

ملکی ادامه داد: باید این شرکتها برای جا به جایی مواد سوختنی و اشتعال زا از ماشین ها و کشنده های مخصوص استفاده کنند و بدانند که جا به جایی آب با تینر و بنزین تفاوت دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو تهران حریق سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران تانکر حامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: با گزارش آتش سوزی یک واحد مسکونی در طبقه اول یک ساختمان ۵ طبقه واقع در خیابان ۹۷ گلسار رشت، ۲۱ آتش نشان با ۶ خودروی آتش نشانی و آبرسان به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

شهرام مومنی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه دست بکار شده و پس از مهار آتش سوزی، دودگرفتگی ساختمان را به صورت کامل برطرف کردند.

وی با عنوان اینکه علت آتش سوزی در دست بررسی است، گفت: در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک مهمانپذیر در مشهد
  • آتش‌سوزی گسترده در پمپ بنزین کرمان + جزئیات
  • قاچاق سوخت یک جایگاه سوخت دیگر کرمان را به آتش کشید
  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • جزئیات تازه از مرگ ۶ کارگر در آتش سوزی شرق تهران | علت آتش سوزی چه بود؟
  • اتاق کارگران یک ساختمان سوخت و ۶ کشته بر جای گذاشت
  • ۶ کشته اتباع بر اثر آتش سوزی در تهران
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود