Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@14:45:06 GMT

ارتفاع هتل در حال احداث چهارباغ باید تعدیل شود

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۳۵۲۷

ارتفاع هتل در حال احداث چهارباغ باید تعدیل شود

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: بخش هایی از هتل در حال احداث در کوچه سینما سپاهان که از سمت شیخ بهایی قابل رویت است، باید تعدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مدتی می‌شود که هتلی پنج ستاره در کوچه سینما سپاهان و در همسایگی چهارباغ اصفهان در دست احداث است. از ابتدای ساخت این هتل برخی حواشی درباره گود برداری آن و شبهاتی درباره ارتفاع آن وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون که با بالا رفتن تیرآهن‌ها ارتفاع این هتل‌ها تقریباً مشخص شده، شبهات بیشتری به وجود آمده است.

فریدون الهیاری، درباره ارتفاع این هتل به خبرنگار ایمنا گفت: چنانچه این هتل تأثیرات منظری بر روی چهارباغ داشته باشد، باید تعدیل شود. ارتفاع این هتل در کمیسیون ماده پنج و مراجع قانونی مشخص می‌شود و باید تمام جوانب در نظر گرفته شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان افزود: تاکید اداره‌کل میراث فرهنگی عدم دستکاری این هتل بر منظر چهارباغ است. طبق نظر کارشناسان بخشی از این هتل که در پست سینما فلسطین قرار دارد، تأثیری بر منظر چهارباغ ندارد؛ اما بخش‌هایی از ساختمان که از سمت خیابان شیخ بهایی قابل رؤیت شده باید تعدیل شود.

کد خبر 426179

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هتل چهارباغ ميراث فرهنگي اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق باید تعدیل شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد

به گزارش همشهری آنلاین، گردنه تته یکی از نقاط مرتفع و برفگیر استان کرمانشاه و شهرستان پاوه به شمار می‌رود که هر سال با بارش اولین برف بسته می‌شود و به دلیل سختگذر بودن امکان انجام عملیات برف‌روبی در آن وجود ندارد و بازگشایی آن به اول بهار سال آینده موکول می‌شود.

این گردنه ۲۱ کیلومتر طول دارد که ۱۷ کیلومتر آن در محدوده استان کرمانشاه و شهرستان پاوه و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کردستان و شهرستان سروآباد قرار دارد.

گردنه تته در منطقه اورامانات محور ارتباطی شهرستان پاوه و شهرهای نودشه و نوسود در استان کرمانشاه به شهرستان سروآباد و مریوان در استان کردستان است.

کد خبر 847121 برچسب‌ها برف خبر مهم استان کردستان استان کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد
  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • وزش باد شدید و افزایش ارتقاع موج در خلیج‌فارس
  • برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ
  • لحظه به لحظه با بورس / افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل
  • افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل بورس
  • بلندترین برج آمریکا در قلب گردبادها / عکس
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • کاهش ۴۴۶ واحدی شاخص کل بورس
  • ارتفاع ۲۰ متری امواج در خلیج سن سباستین (فیلم)