Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@08:31:14 GMT

نحوه پیگیری صدور کارت پایان خدمت تشریح شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۳۵۶۱

نحوه پیگیری صدور کارت پایان خدمت تشریح شد

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار تقی مهری پیرامون ابهامات و مشکلات برخی سربازان در حوزه صدور کارت پایان خدمت در تکمیل اخبار منتشر شده در رسانه ها افزود: صدور کارت پایان خدمت هوشمند سربازان توسط سازمان وظیفه عمومی انجام می پذیرد و اجرای این کار مستلزم ثبت اطلاعات پایان خدمت آنان توسط یگان خدمتی در سامانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همه سربازان برای پیگیری صدور کارت خود باید در ابتدا موضوع را از یگان خدمتی خود پیگیری و پس از حصول اطمینان از ثبت اطلاعات پایان خدمت خود در سامانه نیروهای مسلح منتظر دریافت کارت از طریق پست باشند.

سردار مهری  تاکید کرد: در صورت تسویه حساب و ثبت اطلاعات در سامانه مذکور، حداکثر زمان اجرای فرآیند صدورکارت و ارسال آن توسط سازمان وظیفه عمومی، ۱۵ روز پس از ثبت و انتقال اطلاعات توسط یگان خدمتی است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه همزمان با صدور کارت هوشمند، پیامکی از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا مبنی بر صدور کارت برای متقاضی ارسال می شود، اذعان داشت: در صورتی که پس از گذشت ۱۵ روز از زمان دریافت پیامک، کارت دریافت نشده، ابتدا برای پیگیری به اداره  پست مراجعه و در صورت نبودن کارت در آن مرکز، باید از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) در خواست ارسال مجدد آن ثبت شود.

وی گفت: افرادی که پیامک صدور کارت از سوی سازمان وظیفه عمومی دریافت نکرده اند، باید از طریق بخش استعلامات پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا سامانه پیامک به شماره ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ از آخرین وضعیت کارت خود مطلع شوند.

سردار مهری  خاطرنشان کرد: در صورتی که به علت عدم حضور متقاضی در محل سکونت و یا تغییر نشانی، کارت پایان خدمت تحویل متقاضی نشود، کارت مذکور به اداره پست منطقه عودت و در نهایت به سازمان وظیفه عمومی ناجا برگشت داده می شود،همچنین این دسته از افراد باید با مراجعه به دفاتر (پلیس+۱۰) ، نشانی محل سکونت خود را تغییرداده و درخواست ارسال مجدد کارت پایان خدمت را ثبت کنند.

این مقام ارشد انتظامی در مورد نحوه اصلاح اطلاعات درج شده در کارت پایان خدمت اظهار کرد: افرادی که  پس از اتمام خدمت سربازی و اخذ کارت پایان خدمت، متوجه مغایرت اطلاعات درج شده درکارت خود شوند، باید برای اصلاح اطلاعات به آخرین یگان خدمتی خود مراجعه کنند.

برچسب‌ها تقی مهری سازمان وظیفه عمومی ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تقی مهری سازمان وظیفه عمومی ناجا تقی مهری سازمان وظیفه عمومی ناجا سازمان وظیفه عمومی ناجا کارت پایان خدمت یگان خدمتی صدور کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ سرپرست معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مشمولانی که دارای برگ اعزام به تاریخ شنبه یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ هستند، ملزم هستند رأس ساعت ابلاغی در برگ اعزام خود، در محل جدید اعزام به نشانی اصفهان، تاکسیرانی، جنب ورزشگاه نقش جهان، سالن سرپوشیده ۲۵ آبان حاضر شوند.
سرهنگ اکبر معادلی افزود: مشمولان باید قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردی از جمله (کوتاهی موی سر و گرفتن ناخن‌ها) را رعایت و لوازم بهداشتی و وسایل شخصی شامل (قاشق و چنگال، لیوان، حوله، لباس گرم و...) را به همراه داشته باشند.
سرپرست معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مشمولان دقت کنند که هنگام اعزام اصل مدارک مورد نیاز شامل برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلان، پدر نظامی شاغل یا وابسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهدا را همراه خود داشته باشند.

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی به مردم شریف سیستان و بلوچستان را وظیفه می‌دانیم
  • فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت ماه
  • فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳
  • نحوه انتقال اطلاعات گوشی در صورت شکستن یا سوختن ال سی دی
  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت و ساز در برخوردارترین منطقه مشهد
  • فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳ اصفهان
  • آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی | جزئیات نحوه استفاده از کهربا | ببینید
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • اعلام فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳