Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@06:25:30 GMT

اشترایش: فرایبورگ باخت اما کاملا راضی ام

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۳۵۶۵

اشترایش: فرایبورگ باخت اما کاملا راضی ام

سرمربی تیم فوتبال فرایبورگ با وجود باخت، از تیمش تعریف کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کریستیان اشترایش در هفته نهم نتیجه بدی گرفت. تیم فرایبورگ که او از سال 2011 مسئولیتش را برعهده دارد، یک بر صفر در نخستین بازی هفته بیست و نهم بوندس‌لیگا آلمان یک بر صفر در ورزشگاه ‌«شوارتس والد» مغلوب بایرلورکوزن، میهمانش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشترایش بعد از بازی اظهارداشت: امروز مقابل حریفی کاملا با انگیزه به اسم لورکوزن بازی کردیم. بازی خوبی هم انجام دادیم اما نتیجه نگرفتیم.

وی ادامه داد:‌ به جز نتیجه فکر می کنم همه کار کردیم و از این بابت کاملا راضی هستم.

در این مسابقه تک گل بازی را کای هافرتس دقیقه 54 به ثمر رساند.

فرایبورگ با 38 امتیاز هم اکنون در رده هشتم جدول بوندس لیگا قراردارد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: آلمان فوتبال فرایبورگ بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین باخت تارتار به مدعیان در سن سیروس

به گزارش "ورزش سه"، این باخت در حالی رقم خورد که شاید اگر پنالتی ابتدای نیمه دوم نبود، ملوانی‌ها می‌توانستند بازی را کنترل کنند اما دو گل پیاپی از شهریار مغانلو و دفاع سرسخت تیم مورایس، جلوی شاگردان مهدی تارتار را گرفت تا آنها برای اولین بار در این فصل در ورزشگاه سن سیروس به یک تیم مدعی ببازند.

ملوان در بازی با پرسپولیس باوجود فرصتهای فراوان گلزنی به نتیجه تساوی صفر صفر رسید و این نتیجه در دیدار با تراکتور هم در یک بازی سخت و فشرده تکرار شد.

بازی با استقلال اما یک تفاوت داشت. ملوانی‌ها در این بازی یک گل به حریف زدند و در حالی که هنوز از این گل شادمان بودند، ماشاریپوف ستاره خارجی تیم استقلال گل مساوی را به ثمر رساند.

اما این بار باوجود اینکه گل اول را تیم ملوان زد، سپاهان از غفلت خط دفاعی این تیم بهترین استفاده را برد و توانست در استادیوم سیروس قایقران گل تساوی و برد را بزند.

نکته جالب اینکه ملوان فصل گذشته از این سه تیم در مجموع 4 امتیاز گرفته بود اما حالا در حالی که هنوز یک بازی هم با تراکتور باقی مانده، 7 امتیاز از مدعیان اصلی لیگ برتر گرفته است.

دیگر خبرها

  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم
  • ژابی آلونسو: به هیچ وجه نمی‌خواهیم ببازیم
  • فرار دقیقه۹۸ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ ژابی‌تایم
  • فرار دقیقه۹۷ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ معجزه!
  • بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت
  • اولین باخت تارتار به مدعیان در سن سیروس
  • 2 بازیگر مطرح هالیوود طرفدار بایرن مونیخ شدند (+تصاویر)
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و بایرلورکوزن +پخش آنلاین
  • بایرن مونیخ برد و به نایب قهرمانی نزدیک‌تر شد