Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@22:05:39 GMT

استارت لیگ ژاپن از ۱۴ تیر ماه (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۳۶۷۶

فدراسیون فوتبال ژاپن اعلام کرد که جی لیگ از روز ۱۴ تیر ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، جی لیگ ژاپن بعد از گذشت یک هفته از فصل جدید به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و در شرایطی که طبق برنامه باید دسامبر به پایان برسد اما تازه از ماه جولای از سر گرفته خواهد شد و همچنین طبق اعلام رسمی، با برنامه ریزی جدید همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فدراسیون فوتبال ژاپن تصمیم گرفته تا لیگ را با برنامه ریزی جدید و از ۱۴ تیر ماه آن را آغاز کند. این در حالی است که لیگ های پایین تر یک هفته پیش از جی لیگ شروع می‌شوند.

 

نکته جالب این که چهار تیم از هفته گذشته تمرینات خود را آغاز کرده‌اند که یکی از آن ها ویتسل کوبه است؛ تیمی که آندرس اینیستا را در اختیار دارد.

 

در برنامه فدراسیون فوتبال ژاپن آمده که بازی ها بدون تماشاگر آغاز می‌شوند اما در ادامه و با بهتر شدن شرایط، تماشاگران اجازه ورود پیدا خواهند کرد. همچنین قرار است اطلاعات تکمیلی روز ۱۵ ژوئن منتشر شود.

 

 

ژاپن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال

دور جدید برخورد با افراد متخلف در فوتبال ایران و دلال‌ها آغاز شده و بر این اساس اقداماتی در حال انجام است.

به گزارش تابناک ورزشی، تسنیم نوشت؛ یکی از مشکلات اساسی فوتبال ایران جولان برخی مدیربرنامه‌ها و دلال‌هاست و هر چه به شروع فصل نقل‌وانتقالات نزدیک می‌شویم اتفاقات عجیب‌تر و بدتری رخ می‌دهد.

اکنون خبر رسیده که دور جدید برخورد با دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف آغاز شده است. در واقع مجموعه اقداماتی برای ساماندهی مدیران برنامه در فوتبال ایران در حال اجراست تا از آشفته‌ بازاری که هر سال شاهد آن هستیم تا حد امکان کاسته شود. شنیده می‌شود از جمله این اقدامات محرومیت و تعلیق تعدادی از دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف خواهد بود که از فصل نقل‌وانتقالات پیش‌رو آغاز خواهد شد.

فصل نقل‌وانتقالات بعد از پایان فصل جاری و در تابستان شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • آغاز هفته فرهنگی اصفهان با شعار «اصفهان؛ شهر زنده، شهر زندگی»