Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با رویکرد و تفکر جهادی، انقلابی و تحول‌آفرینی نسبت به بهبود وضع جامعه اقدام خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو صبح امروز در دیدار با خانواده شهیدان قدس در سمنان، ضمن ارائه گزارشی از شروع به کار و انتخاب هیأت رئیسه مجلس، پیام مقام معظم رهبری به مجلس یازدهم را منشور کار و چراغ راه نمایندگان دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مجلس با رویکرد و تفکر جهادی، انقلابی و تحول‌آفرینی نسبت به بهبود وضع جامعه اقدام خواهد کرد.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در آغازین روزهای مسؤولیت نمایندگی و شروع به کار دوره جدید مجلس و با هدف تکریم و تعظیم خانواده معزز شهدا و ایثارگر، با خانواده شهیدان مجید و حمید قدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، پدر شهید حمزه و عباسعلی آراسته رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سمنان نیز حضور داشتند.

در ادامه، پدر شهیدان قدس ضمن تبریک انتخاب عباس گلرو به‌عنوان نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و با تأکید بر اهمیت پیروی نمایندگان مجلس از راه شهدا و رهنمودهای رهبری، به ذکر خاطراتی از شهیدان مجید و حمید قدس پرداخت و برای نماینده مردم آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/74001/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس سمنان مقام معظم رهبری نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ نماینده ولی فقیه در گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر با اشاره به جایگاه رفیع کار و کارگر در اسلام استان گفت: عمده ملزومات زندگی مردم جامعه محصول کار و تلاش کارگران است، که باید به این قشر از جامعه بیشتر توجه شود.

آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به تقاضای بازار برای مصرف کالا‌های ایرانی، گفت: بیشتر کشور‌ها امروز تمایل دارند تولیدات ایرانی را مصرف کنند و همچنین، کشور‌هایی همچون ترکیه، سوریه و عراق بهترین میدان عرضه تولیدات فنی و مهندسی ایرانیان هستند.

وی با تاکید بر ضرورت برآورد میزان نیاز داخلی برای تولید در عرصه‌های مختلف، اضافه کرد: در حال حاضر ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار داریم، اما مشخص نیست که تولید برنج از این مقدار شالیزار پاسخگوی نیاز داخلی باشد تا در صورت نیاز با حمایت مسئولان تلاش بیشتری برای جهش تولید انجام شود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به تلاش دولت برای احیای شرکت‌ها و صنایع تعطیل و نیمه تعطیل کشور، افزود: با احیای این شرکت‌ها، کارگران و تولیدکنندگانی که براثر مشکلات بیکار شدند با سرمایه‌گذاری‌های جدید به عرصه تولید بازمی گردند.

امام جمعه رشت با تاکید بر لزوم ایجاد توازن میان افزایش حقوق کارگری و کالا‌های مصرفی، افزود: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب مسئله امنیت شغلی را مطرح کردند، برخی کارفرمایان با جذب کارگر ۸۹ روزه برای کارگران نگرانی ایجاد می‌کنند در حالی که متولیان امر باید به مشکلات کارگران توجه و برای حل آن تلاش کنند.

آیت‌الله فلاحتی همچنین با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ارتباط صنعت با مدارس و دانشگاه، افزود: دانش‌آموزان پس از پایان تحصیلات متوسطه، باید مهارت لازم در رشته تحصیلی خود را داشته باشد.

نمایندگان تشکیلات کارگری و کارفرمایی، مدیران شورای هماهنگی گیلان، مدیران تعاون کار و بسیج کارگری و کارخانجات استان هم موضوعات مربوط به حوزه خود را مطرح کردند

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • رویکرد اردن نسبت به مساله فلسطین
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • سلامت زیر بنا و اساس جامعه است
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند