Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-29@13:35:55 GMT

نحوه پیگیری صدور کارت پایان خدمت

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۳۷۲۸

نحوه پیگیری صدور کارت پایان خدمت

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، نحوه پیگیری صدورکارت پایان خدمت و یا اصلاح اطلاعات مندرج در آن را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، سردار"تقی مهری"، پیرامون ابهامات و مشکلات برخی از سربازان در حوزه صدور کارت پایان خدمت در تکمیل اخبار منتشرشده در رسانه ها اظهارکرد: صدور کارت پایان خدمت هوشمند سربازان توسط سازمان وظیفه عمومی انجام می پذیرد و اجرای این کار مستلزم ثبت اطلاعات پایان خدمت آنان توسط یگان خدمتی در سامانه می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کلیه سربازان برای پیگیری صدورکارت خود می بایست در ابتدا موضوع را از یگان خدمتی خود پیگیری و پس از حصول اطمینان از ثبت اطلاعات پایان خدمت خود در سامانه نیروهای مسلح منتظر دریافت کارت از طریق پست باشند.

سردار مهری تاکید کرد: در صورت تسویه حساب و ثبت اطلاعات در سامانه مذکور، حداکثر زمان اجرای فرآیند صدورکارت و ارسال آن توسط سازمان وظیفه عمومی ،۱۵ روز پس از ثبت و انتقال اطلاعات توسط یگان خدمتی می باشد .

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه همزمان با صدور کارت هوشمند ، پیامکی از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا مبنی بر صدورکارت برای متقاضی ارسال می شود، اذعان داشت: در صورتی که پس از گذشت ۱۵ روز از زمان دریافت پیامک،کارت دریافت نشده،ابتدا برای پیگیری به اداره پست مراجعه و در صورت نبودن کارت در آن مرکز ،می بایست از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) در خواست ارسال مجدد آن ثبت شود.

به گزارش سایت پلیس، وی گفت: افرادی که پیامک صدور کارت از سوی سازمان وظیفه عمومی دریافت نکرده اند،می بایست از طریق بخش استعلامات پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا سامانه پیامک به شماره ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ از آخرین وضعیت کارت خود مطلع شوند.

سردار مهری خاطرنشان کرد:در صورتی که به علت عدم حضور متقاضی در محل سکونت و یا تغییر نشانی ،کارت پایان خدمت تحویل متقاضی نشود ،کارت مذکور به اداره پست منطقه عودت و در نهایت به سازمان وظیفه عمومی ناجا برگشت داده می شود،همچنین این دسته از افراد می بایست با مراجعه به دفاتر (پلیس+۱۰) ، نشانی محل سکونت خود را تغییرداده و درخواست ارسال مجدد کارت پایان خدمت را ثبت کنند.

این مقام ارشد انتظامی در مورد نحوه اصلاح اطلاعات درج شده در کارت پایان خدمت اظهارکرد: افرادی که پس از اتمام خدمت سربازی و اخذ کارت پایان خدمت، متوجه مغایرت اطلاعات درج شده درکارت خود شوند، می بایست برای اصلاح اطلاعات به آخرین یگان خدمتی خود مراجعه کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/00348I

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پایان خدمت سازمان وظیفه عمومی کارت پایان خدمت یگان خدمتی صدور کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان از امن ترین استان های کشور است/تشریح مشوق های قانونی برای سربازان وظیفه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سردار تقی مهری در جلسه قرارگاه تامین نظم و امنیت نوروز ۱۴۰۳ در ستاد فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به شعار نوروزی پلیس "آرامش و امنیت در بهار قرآن وطبیعت"گفت: در سال جدید همگی باید با انگیزه‌ای مضاعف در راستای تامین نظم و امنیت جامعه که مهمترین هدف پلیس است، تلاش کنیم.

او ضمن قدردانی از تلاش‌های مجاهدانه فرمانده و کارکنان انتظامی استان، بیان کرد: گلستان از امن‌ترین استان‌های کشور است که بخش عمده آن حاصل زحمات شبانه روزی مجموعه انتظامی است.

سردار مهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشوق‌های قانونی برای سربازان وظیفه، گفت: مشمولان دارای چهار فرزند از خدمت وظیفه عمومی معاف می‌شوند ضمن اینکه مشمولان بالای ۴۰ سال سن که دارای سه فرزند باشند نیز از خدمت معاف هستند.

سردار مهری افزود: برابر قانون، افراد متأهل از ۲ ماه کسری خدمت برخوردار بوده و برای فرزند اول، دوم و سوم نیز به ترتیب سه، چهار و پنج ماه کسری خدمت شامل حال مشمولان می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمت سربازی برای افراد غیربومی ۱۸ ماه، برای مناطق عملیاتی ویژه ۱۴ ماه و برای افراد بومی ۲۱ ماه است، گفت: با توجه به کسورات تشویقی بیان شده، بطور میانگین خدمت وظیفه عمومی ۱۴ ماه است.

سردار مهری افزود: همچنین برای آن دسته از مشمولانی که پروژه‌های تحقیقاتی مورد تایید ستاد کل نیرو‌های مسلح را انجام بدهند نیز کسوراتی در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با اشاره به قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه، گفت: برای تمام سربازانی که به دوره آموزشی اعزام می‌شوند دوره‌های مهارت آموزی همراه با ارائه مدرک معتبر در نظر گرفته شده که پس از پایان خدمت علاوه بر امکان ایجاد شغل مناسب می‌توانند از تسهیلات بانکی نیز بهره ببرند

. رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا افزود: حقوق سربازان وظیفه نیز برابر قانون و با توجه به شرایط خدمتی، بین ۶۰ تا ۹۰ درصد حداقل حقوق کارکنان پایور می‌باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مدت زمان تحویل کارت سوخت کاهش یافت
  • تحویل کارت‌های سوخت از یک ماه به یک هفته کاهش می‌یابد 
  • این افراد از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • این گروه از مشمولان از خدمت سربازی معاف شدند
  • تأخیر در برخط شدن صدور کارت‌های سوخت
  • جزئیات مهم و فوری از سربازی ۱۴۰۳/ کسر خدمت سربازی به ۱۴ ماه برای چه کسانی است؟
  • این افراد از خدمت سربازی معاف شدند
  • تشریح مشوق‌های قانونی سربازان وظیفه از زبان معاون فراجا | جزئیات کسر خدمت و معافیت ها
  • گلستان از امن ترین استان های کشور است/تشریح مشوق های قانونی برای سربازان وظیفه
  • فراخوان تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی متولدین ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۵