Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@02:36:58 GMT

آماده‌باش پلیس نظامی در آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۳۷۵۸

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پنتاگون امروز -‌شنبه- پلیس نظامی را در اقدامی نامعمول به حالت آماده‌باش قرار دارد. 

خبرگزاری آسوشیتد پرس به نقل از منابع آگاه گزارش داد که پنتاگون به ارتش دستور داده تا نیروهای پلیس نظامی را برای ارسال به مینیاپلیس به حالت آماده‌باش دربیاورد. 

این اقدام در پی ادامه تظاهرات و اعتراض‌ها در مینیاپلیس صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی کشته شدن وحشیانه یک شهروند آمریکایی به دست نیروی پلیس در مینیاپلیس، بسیاری از شهرهای آمریکا شاهد اعتراض‌ها و تظاهرات گسترده بوده است. 

این در حالی است که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، اخیرا معترضان را «تبهکار» خواند و آنا را تهدید به شلیک گلوله کرد.  

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پنتاگون آمریکا جرج فلوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود

سخنگوی پنتاگون در سخنانی پس از پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی و تهدید‌های مقامات تل‌آویو گفت که واشنگتن خواهان تشدید تنش در منطقه نیست.

به گزارش ایسنا، ژنرال «پاتریک رایدر» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) گفت: پاسخ مورد انتظار تل‌آویو به ایران یک تصمیم مستقل برای اسرائیل است، اما واشنگتن در دفاع از اسرائیل و حفاظت از نیروهایش در منطقه تردیدی نخواهد داشت.

رایدر در مصاحبه با الجزیره گفت که ایران با بیش از ۳۰۰ موشک و پهپاد از داخل خاک خود حمله‌ای گسترده و بی‌سابقه به اسرائیل انجام داد.

وی افزود: آمریکا با اسرائیلی‌ها و همه شرکای خود در خاورمیانه تماس دائمی دارد تا شاهد گسترش درگیری نباشیم.

رایدر تاکید کرد که کشورش بر همکاری با شرکای خود در منطقه تمرکز کرده است تا تنش‌ها به جنگ منطقه‌ای تبدیل نشود و در همین راستا، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا تماس‌هایی را برای کاهش تنش انجام داده است.

وی افزود که کشورش از نظر دیپلماتیک و نظامی فعالیت می‌کند تا سامانه‌های پدافندی واشنگتن در منطقه را تقویت کند.

وی در ادامه بیان کرد: وضعیت انسانی در غزه خطرناک است و ما در حال ارتباط با اسرائیلی‌ها درباره عملیات احتمالی در رفح هستیم. نشانه‌های اولیه درباره پاسخ اسرائیلی‌ها به درخواست‌های ما در مورد عملیات در رفح خوب است.

دیگر خبرها

  • پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود
  • اذعان پنتاگون به توانمندی نظامی ایران درپاسخ به اسرائیل
  • پنتاگون درباره پاسخ تنبیهی ایران ضد رژیم صهیونیستی چه گفت؟
  • پنتاگون: کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد
  • پیشنهاد جدید آمریکا به اسرائیل برای پاسخ به عملیات نظامی ایران
  • وزارت خزانه‌داری آمریکا در حال آماده‌سازی تحریم‌های جدید علیه ایران است
  • جدیدترین جهت گیری پنتاگون درباره حمله ایران
  • پنتاگون: آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست
  • موضع‌گیری تازه پنتاگون درباره جنگ با ایران
  • تجهیزات نظامی آمریکا از خاورمیانه خارج نمی‌شود