Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@00:02:45 GMT

بورس انرژی امروز میزبان عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۳۷۸۰

بورس انرژی امروز میزبان عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، رینگ داخلی این بورس، امروز (شنبه، دهم خردادماه) شاهد عرضه کالاهای آیزوریسایکل، آیزوفید، حلال ۴۰۲، حلال ۴۰۴ و ریفورمیت پالایش نفت تبریز، حلال ۴۰۲ پالایش نفت بندرعباس، حلال ۴۰۲ شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، قطران ذوب آهن اصفهان و نفتای سنگین پالایش نفت تهران است و سبد پایه ۹۹۴ شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در رینگ بین‌الملل عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز چهارشنبه (هفتم خردادماه) کالاهای آیزوریسایکل، حلال ۴۰۰، حلال ۴۰۲، حلال ۴۰۶ و حلال ۴۱۰ پالایش نفت اصفهان، برش سنگین، گاز پروپان صنعتی و گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندرامام، پنتان پالایش نفت کرمانشاه، متانول شرکت متانول کاوه، میعانات گازی پالایش گاز خانگیران، نفتای سبک پالایش نفت تهران و نفتای سبک پالایش نفت آبادان در رینگ داخلی و ته‌مانده تصفیه شده برج تقطیر پالایش نفت شازند و حلال ۴۰۲ پالایش نفت اصفهان در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.

در این روز بیش از ۲۶.۰۵۷ تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از ۱.۰۷۹ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران دادوستد شد.

کد خبر 4937102 عرفانه تاجیکی

منبع: مهر

کلیدواژه: بورس انرژی عرضه نفت در بورس انرژی فرآورده نفتی شرکت ملی نفت ایران ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت سهام عدالت قیمت نفت قیمت دلار بورس بانک مرکزی ایران وزارت جهاد کشاورزی حسین مدرس خیابانی آزادسازی سهام عدالت تولید نفت صنعت خودروسازی پیش فروش خودرو بازار خودرو پالایش نفت حلال ۴۰۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحا۳۰۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهدبا اشاره به اینکه رصد و پایش بهداشت و امنیت غذایی شهروندان در حوزه فرآورده‌های خام دامی یکی از وظایف حاکمیتی و اصلی دامپزشکی شهرستاناست گفت:فرآورده‌های خام دامی موجود در مراکز عرضه علاوه بر اینکه باید دارای شناسه و تاریخ تولید و انقضاء باشند، می‌بایست از لحاظ ارگانولپتیکی و وضعیت ظاهری مناسب بوده و در شرایط مناسب و متعارف نگهداری و عرضه شوند.

دکتر محمد سیاح، افزود:با توجه به افزایش میزان عرضه و تقاضا در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، بازرسان بهداشتی این شبکه با اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی خود، بصورت مستمر ضوابط بهداشتی دامپزشکی را در این بخش پایش می‌ کنند.

دیگر خبرها

  • امحا۳۰۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در مشهد
  • کشف، ضبط و معدوم سازی حدود ۱۹ تن انواع مواد خام دامی
  • ۱۸۰۰ کیلوگرم فرآورده های دامی فاسد در مازندران معدوم شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • با صرفه‌جویی روزانه حدود ۵۰ میلیون لیتر می‌توانیم به ‌سوی صادرات بنزین برویم
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • اولین گواهی صرفه‌جویی، بهار در بورس عرضه می‌شود
  • کشف، ضبط و معدوم سازی ۱۹ تن مواد خام دامی در نهاوند
  • کشف و معدوم‌سازی ۱۹ تن انواع مواد خام دامی در نهاوند
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول