Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@19:28:37 GMT

ساماندهی سرویس مدارس باید به صورت جدی دنبال شود

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۳۸۱۰

ساماندهی سرویس مدارس باید به صورت جدی دنبال شود

ایسنا/هرمزگان مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: برای کاهش مسائل سرویس مدارس، برنامه ریزی و ساماندهی سرویس مدارس در سال آینده با مشارکت همه دستگاههای مسئول باید به صورت جدی دنبال شود.

موسی دادی زاده سرخائی صبح امروز(دهم خردادماه) در سومین جلسه پروژه مهر آموزش و پرورش سال جاری استان هرمزگان، گفت: در سال گذشته به واسطه برخی ناهماهنگی ها، مسائل و مشکلاتی برای خانوداه ها و دانش آموزان در سرویس مدارس بوجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با داشتن تجربه از اجرای سرویس مدارس در سال گذشته، همه دستگاه های مسئول باید با حس مسئولیت پذیری مضاعف برای کاهش مسائل احتمالی گام بردارند و با دانش افزائی و خرد جمعی راهکارهای مناسبی را اتخاذ کنند.
دادی زاده با بیان اینکه حفظ سلامت دانش آموزان باید اولویت اول در ساماندهی سرویس مدارس باشد، ادامه داد: باتوجه به اینکه تأمین سرویس مدارس ایمن بر عهده فرمانداران و بخشداران مناطق می باشد، لذا مدیران آموزش و پرورش در شهرستان های استان بدون هماهنگی و تأیید با مسئولین ذیربط اقدام به ثبت قرار داد با شرکت ها نکنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان  با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی از فرهنگیان در سال تحصیلی پیش رو به بازنشستگی قائل می شوند، افزود: مدیران مناطق در نقل و انتقالات درون و برون استانی دقت لازم را داشته باشند و همت آنها برآن باشد که در ابتدای سال تحصیلی۱۴۰۰-۱۳۹۹ هیچ کلاسی بدون معلم نباشد.
دادی زاده گفت: برای تحقق شعار " جهش تولید" در آموزش و پرورش باید برنامه داشت و یکی از راهکارها مهم، توانمند سازی دانش آموزان برای به فعلیت رساندن این شعار می باشد که هنرستانها می توانند نقش پررنگ تری در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی سرویس مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی عصر یکشنبه در مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر از افزایش سرانه ورزش دانش‌آموزی در ۲ سال اخیر خبر داد.

وی افزود: با توجه احداث ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و احداث مجموعه ورزشی دانش‌آموزی، انقلاب وسیعی در ورزش دانش‌آموزی صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش‌آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال کسب کرده و صاحب عناوین کشوری شده است.

وی گفت: کار زیربنایی در ورزش دانش‌آموزی آغاز شده و در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با ۲۷ رأی به‌عنوان رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

کد خبر 6084845

دیگر خبرها

  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • مدارس و دانش‌بنیان‌ها پلی به سوی شکوفایی استعداد