Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@01:13:05 GMT

ثبت بیش از ۱۱ میلیون تردد بهاری در استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۳۸۶۷

ثبت بیش از ۱۱ میلیون تردد بهاری در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت ۱۱ میلیون و ۵۵۷ هزار تردد در ۲ ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی رحمتی صبح امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: ۱۱ میلیون و ۵۵۷ هزار تردد در ۲ ماه گذشته در استان صورت گرفته است.

وی افزود: این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۶ درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: بیشترین تردد به ترتیب در محورهای اردبیل- آستارا یک میلیون و ۱۳ هزار تردد، اردبیل- سه راهی مشگین شهر ۹۴۱ هزار تردد و اردبیل- سه راهی سرعین ۷۴۸ هزار تردد به ثبت رسیده است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل تشریح کرد: در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل نیز طی ۲ ماه گذشته یک میلیون و ۳۱۶ هزار تردد به ثبت رسیده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش ۴۴ درصدی را نشان می‌دهد.

وی فعالیت ۱۴۸ سامانه تردد شمار، دوربین‌های نظارت تصویری، دوربین کنترل سرعت جاده‌ای و توزین حین حرکت در محورهای مواصلاتی استان اردبیل را یادآور شد و ادامه داد: در مدت یاد شده ۵ هزار و ۸۴۵ تخلف سرعت غیرمجاز و توزین حین حرکت(wim) شناسایی و ۳ هزار و ۱۶۷ مورد تخلف جهت اعمال قانون به پلیس راه کشور ارسال شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل‌ونقل استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح‌های فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند گفت: مردم عزیز در جهت جلوگیری از شیوه ویروس کرونا به شعار «در خانه بمانیم سالم بمانیم» عمل کردند و این مهم باعث کاهش میزان ترددها شده است.

-انتهای پیام/3463/611/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اردبیل حمل و نقل جاده ای علی رحمتی تردد نظارت تصویری استان اردبیل هزار تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ و میر نوزادان در اردبیل کاهش یافت

استاندار اردبیل گفت: مرگ و میر نوزادان که در استان روند صعودی داشت، در سال‌های اخیر به شدت کاهش یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری، سیدحامد عاملی شامگاه یکشنبه در همایش تجلیل از فعالان حوزه سلامت در اردبیل اظهار کرد: برای ارتقای سلامت جامعه امسال تعهد کردیم تا پروژه های نیمه تمام بخش بهداشت و درمان را به سرعت تکمیل و راه اندازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان نجف زاده اردبیل و ارتقای تخت بیمارستانی ولیعصر مشگین شهر به سرعت در حال تکمیل است تا خدمات مطلوب و کیفی در این مجموعه ها به هموطنان ارائه شود.

استاندار اردبیل گفت: خدمات رایگان بهداشتی – درمانی در دولت سیزدهم در حال گسترش است و در این استان تلاش بر این است تا این خدمات رایگان با تنوع و گستردگی به هموطنان به ویژه گروه های هدف ارائه شود.

عاملی از کاهش رتبه استان در مرگ و میر نوزادان خبر داد و بیان کرد: در سال های گذشته در مرگ و میر نوزادان استان اردبیل رتبه اول را داشت که این جایگاه با اقدامات مراقبتی و پیشگیرانه به رتبه 15 و 15 کشوری رسیده است.

وی با گرامیداشت هفته سلامت و قدردانی از فعالان این عرصه گفت: دولت سیزدهم توجهی جدی به افزایش خدمات حوزه سلامت برای عموم مردم دارد و امیدواریم با گسترش بیمه همگانی هموطنان بتوانند از این خدمات بهره مند شوند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • انسداد ۱۰ محور روستایی براثر سیلاب بهاری در مازندران
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • گسترش بارش‌های بهاری طی امروز در آسمان مازندران
  • مرگ و میر نوزادان در اردبیل کاهش یافت
  • هشدار زردجوی: وزش بادوتداوم رگبار‌های بهاری درسیستان وبلوچستان