Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@21:31:38 GMT

۱۳ موسسه گردشگری آذربایجان شرقی اخطار گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۳۹۶۶

۱۳ موسسه گردشگری آذربایجان شرقی اخطار گرفتند

احمد حمزه زاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، از انجام ۲۵۰ مورد بازدید نظارتی به منظور بررسی چگونگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاسیسات گردشگری استان خبر داد و افزود: این بازدید ها منجر به صدور ۳ مورد اخطار کتبی و ۱۰ مورد تذکر به این مراکز شد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت تمام تاسیسات گردشگری آذربایجان شرقی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی پس از ۲ دو ماه آغاز شده است، اظهار داشت: با توجه به لزوم رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در جامعه، رعایت تمام موازین ارائه شده در دستور کار فعالیت تاسیسات گردشگری استان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه زاده ادامه داد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به صورت مستمر در حال نظارت بر اجرای ضوابط ارائه شده است.

وی افزود: در پروتکل‌های ابلاغ شده مواردی نظیر کنترل قیمت ها، مناسب سازی محیط در واحدها و تجهیز مناسب واحدهای گردشگری با تجهیزات بهداشتی مورد تاکید قرار گرفته است که صاحبان این موسسات باید به این قواعد و مقررات به طور کامل توجه کافی داشته باشند.

حمزه زاده گفت: از زمان آغاز مجدد فعالیت تاسیسات گردشگری تمامی واحدهای مربوطه در استان با ارگان های ناظر و تشکل های حرفه‌ای همکاری های لازم را داشته و ارائه خدمات همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی اضافه کرد: کلیه تاسیسات و واحدهای گردشگری آذربایجان شرقی از پنجم خرداد ماه جاری به صورت فعال با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در حال ارائه خدمات به متقاضیان هستند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز جهانگردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز جهانگردی آذربایجان شرقی تبریز جهانگردی پروتکل های بهداشتی تاسیسات گردشگری آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان

مفتخری گفت:طی هماهنگی با سازمان انتقال خون استان آذربایجان شرقی و هلال احمر مهربان مردم این شهر در یک اقدام خداپسندانه با اهدای ۱۷۹واحد خون به یاری بیماران نیازمند در بیمارستان‌ها شتافتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • تحویل ماشین آلات جدید به شهرداری‌های آذربایجان شرقی