Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد که حضور قالیباف در جایگاه ریاست مجلس، نویدبخش تحول، تحرک و توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی و انقلابی در راستای خدمت به مردم خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ علیرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با ارسال پیامی، انتخاب محمد باقر قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین به شرح ذیل است:

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

برادر گرامی دکتر محمد باقر قالیباف

سلام علیکم

با صلوات بر محمد آل محمد، با کمال خرسندی، انتخاب شایسته جنابعالی به ریاست مجلس شورای اسلامی که مبین تعهد، دلسوزی و درایت شماست را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

به حول قوه الهی و بی تردید، با سوابق ارزشمند و تجربیات فراوان، حضور شما در این جایگاه، نویدبخش تحول، تحرک و توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی و انقلابی در راستای خدمت به مردم عزیز، رضایت خاطر آنها، اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و شکوفایی بیش از بیش میهن اسلامیمان خواهد بود.

دوام توفیقات جنابعالی را در صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی قالیباف فرهنگ سازمان بسیج رئیس سازمان بسیج مستضعفین ریاست مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟

مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان درباره اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دور دوم گفت: به طور قطع مردم همانند دوره نخست و حتی با قدرت بیشتری پای صندوق‌های رای خواهند آمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او ادامه داد: طبیعتا کسانی که در نامزدهایشان در دور نخست رای نیاوردند حضور پررنگی در انتخابات نخواهند داشت.

شاکری با اشاره به ترکیب هیات رئیسه مجلس آتی افزود: قطعا رای نمایندگان در فراکسیون نیرو‌های انقلاب نقش بسزایی در شکل گیری هیات رئیسه مجلس دارد.

دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: معتقدم که دو جریان اصولگرای مجلس چالشی با یکدیگر ندارند و حدس میزنم که هیات رئیسه نیز ترکیبی از دو جناح اصولگرایی خواهد داشت.

او ادامه داد: نباید این تصور شکل بگیرد که جریان پیروز در هیات رییسه تمامی امور مجلس را به دست خواهد گرفت و البته ممکن است چهره جدیدی ریاست مجلس را عهده دار شود.

شاکری در پایان گفت: نباید با پیش داوری درباره مراکز قدرت مجلس فضا را متشنج و از رسالت اصلی آن دور کرد.

دیگر خبرها

  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • رئیس سازمان بسیج: نگاه به ایران بعد از عملیات وعده صادق ارتقا پیدا کرد
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نشانگر تحقق وعده‌های خداوند است
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • قالیباف: بانک مرکزی در پایان سال ۱۴۰۲ به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد
  • قالیباف: بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد