Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:04:12 GMT

صادرات بیش از ۳۲۰ میلیون دلار کالا از گمرکات کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۴۰۳۸

صادرات بیش از ۳۲۰ میلیون دلار کالا از گمرکات کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری مهر، خلیل حیدری اظهار داشت: در ۲ ماه نخست سال جاری ۳۲۰ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۸۴۰ دلار کالا به وزن ۷۹۹ هزار و ۲۹۲ تن از گمرکات استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شد است.

وی گفت: ۱۹۰ میلیون و ۸۳۷ هزار و ۶۵۷ دلار با وزن ۴۸۵ هزار و ۴۶۵ تن از کالاهای فوق در گمرکات کرمانشاه، پرویزخان، خسروی و پاوه اظهار و صادر شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۳۲ درصد و از حیث وزن ۲۳ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه بیان داشت: در این مدت ۱۳۰ میلیون و ۱۲۱ هزار و ۱۸۳ دلار کالا با وزن ۳۱۳ هزار و ۸۲۷ تن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر وزن ۲۵ درصد و از حیث ارزش ۳۴ درصد کاهش داشته است.

این مسئول عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را کولرهای آبی خانه با هوادهی حداکثر ۸۰۰۰ فوت مکعب در دقیقه، خربزه، هندوانه تازه، پنیر، رب گوجه فرنگی، بیسکویت‌هایی که به آنها مواد شیرین کننده افزوده‌اند، انواع کاشی و سرامیک، فرآورده‌های مخصوص تغذیه کودکان شیرخوار، انواع مصنوعات پلاستیکی، شیر و خامه شیر که میزان مواد چرب آن مساوی یک درصد یا کمتر باشد، قرابه بطری تنگ و همانند از مواد پلاستیکی، مویز، ظروف ملامین، سیب تازه، جوال و کیسه برای بسته بندی کالاازنوارپلی اتیلن یاپلی پروپیلن یا همانند عنوان نموده و افزود: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می‌شود.

حیدری بیان داشت: مجموع اقلام صادراتی اظهار شده در ۲ ماه نخست سال جاری از گمرکات استان کرمانشاه را ۳۹۶ نوع کالا عنوان نمود و افزود در دو ماهه نخست سال جاری در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به ۱۵ کشور صادرات قطعی صورت شده است.

کد خبر 4937133

منبع: مهر

کلیدواژه: صادرات کالا خلیل حیدری گمرکات کرمانشاه ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند فطریه ایلام گمرکات استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری

سرپرست گمرکات استان ایلام گفت: بیش از ۲۱۸ هزار تن انواع کالا، فروردین سال جاری از طریق مرز بین‌المللی مهران به عراق و سایر کشورها صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی گمرکات استان ایلام، سهراب کمری اظهار کرد: بیش از ۲۱۸ هزار تن انواع کالا، فروردین سال جاری از طریق مرز بین‌المللی مهران به عراق و سایر کشورها صادر شده است.

وی افزود: این میزان کالا ارزشی بالغ بر ۹۲ میلیون و۳۲۰ هزار دلار داشته است.

سرپرست گمرکات استان ایلام ادامه داد: بیشتر کالاهای صادراتی از مرز مهران از جمله انواع محصولات کشاورزی، محصولات پتروشیمی، تجهیزات نیروگاهی، مصالح ساختمانی، کاشی و سرامیک، مصنوعات فلزی و پلاستیکی است.

کمری اضافه کرد: تعداد پروانه‌های خروج موقت صادرشده در این مدت رشد ۵۶۵ درصدی داشته است.

وی با اشاره به آمار تردد مسافر از مبادی ورودی و خروجی مرز مهران در فروردین گفت تشریفات گمرکی کالاهای به همراه بیش از ۳۶۰ هزار نفر مسافر در کمترین زمان توسط کارکنان گمرک ایلام در این بازه انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۲ درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبر 747715

دیگر خبرها

  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • صادرات ۱۲ هزار تُن کالا از قم در فروردین ۱۴۰۳
  • آذربایجان شرقی مبدأ صادرات به ۱۰۳ کشور دنیا
  • افزایش ۱۱.۱۵ درصدی مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی
  • مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی ۱۱.۱۵ درصد افزایش یافت
  • تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز ۱۱ میلیون دلار گذشت
  • تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار گذشت
  • افزایش ۲۴ درصدی صادرات از خراسان رضوی به پاکستان
  • عراق اولین شریک تجاری گمرکات مازندران در صادرات کالا
  • ۳۵ قلم کالا از مازندران به عراق صادر شد