Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطوط هوایی یونایتد اعلام کرد که درپی سقوط تقاضا برای سفرهای هوایی درپی شیوع ویروس کرونا، این شرکت آمریکایی سیزده نفر از مدیران خود را اخراج خواهد کرد. ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، خطوط هوایی یونایتد روز جمعه اعلام کرد که درپی سقوط تقاضا برای سفرهای هوایی درپی شیوع ویروس کرونا، این شرکت آمریکایی سیزده نفر از مدیران خود را اخراج خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت هواپیمایی که در شیکاگو مستقر است همچنین اعلام کرد که به علت افزایش نسبی تقاضا از ماه ژوئیه قصد دارد تعداد پروازهای بین المللی خود را از واشنگتن و سنفرانسیسکو به سراسر اروپا افزایش دهد و همچنین پروازها به توکیو-هاندا، هنگ کنگ، سنگاپور و سئول، از سر بگیرد.

این خطوط هوایی همچنین در حال گسترش خدمات خود در سراسر آمریکای لاتین و کارائیب است. تعداد پروازهای ماه ژوئیه شرکت یونایتد در مقایسه با حالت عادی حدود 75٪ بازهم کاهش خواهد داشت. در حال حاضر نیز تعداد پروازها 90 درصد کاهش یافته است.

خطوط هوایی ایالات متحده از افزایش اندک تقاضا برای سفرهای هوایی خبر داده‌اند که در ماه آوریل به دنبال شیوع جهانی کرونا ویروس سقوط کرده بود، اما می‌گویند که روند آهسته و نامشخص بهبود این وضعیت باعث کوچک شدن صنعت هواپیمایی خواهد شد.

شرکت هواپیمایی یونایتد در حال آماده شدن برای اخراج مدیران و کارکنان اداری خود و کاهش حداقل 30 درصد از کارکنان خود ار ماه اکتبر خواهد بود.

شرکت‌هایی که از سوی دولت طبق قانون کرز کمک‌های مالی برای پرداخت دستمزد کارکنان خود دریافت کرده‌اند تا ماه اکتبر حق تعدیل نیرو نخواهد داشت.

خطوط هوایی یونایتد برای کاهش هزینه‌ها، 13 نفر از مدیران خود را در تاریخ مؤثر 15 ژوئن اخراج خواهد کرد، اگرچه هشت نفر از این افراد تا 30 سپتامبر در این شرکت باقی خواهند ماند.

انتهای پیام/

R1016170/P/S7,81,85/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفر از مدیران خود خطوط هوایی یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۷۵۰ هزار بشکه نفت با تفکیک‌گرهای سیار در نفت و گاز گچساران

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران از برداشت بیش از ۷۵۰ هزار بشکه نفت خام در سال ۱۴۰۲ با استفاده از دستگاه‌های تفکیک‌گر سیار (MOS) و فرآورش‌سیار (MOT) در این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی گفت: پارسال ۹۷ مخزن تحت فشار درون‌واحدی و سرچاهی، ۷۹ دستگاه تجهیزات فرآیندی شامل ۲۲ دستگاه ذخیره، خشک‌کننده و مولد هوا، ۳۶ دستگاه الکتروموتور، ترانسفورمر و رله‌ حفاظتی، ۱۶ تلمبه‌ نفت، آب صنعتی و آب زائد تزریقی، سه دستگاه دیزل ژنراتور آتش‌نشانی و دو دستگاه توربین گازی تعمیر اساسی شده است.

وی با بیان اینکه پارسال همچنین ۲۴۵ مورد تعمیر، ایمن‌سازی و توپکرانی خطوط لوله نفت و گاز و بیش از ۲ هزار مورد تعمیر، تعویض، تنظیم و نصب شیرآلات فرآیندی در تأسیسات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران انجام شده است، افزود: در بعضی از این تأسیسات همچنین الکترونیکی کردن تجهیزات ثبت‌کننده و کنترلی نیز انجام شده است.  

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران با اشاره به انجام ۲۹۱ مورد نصب یا تعویض صفحه کاهنده خطوط لوله نفت و گاز (صفحاتی که حرکت سیال در خطوط لوله را تسهیل می‌کنند) و ۱۸۲ رفع نشتی و پاکسازی محیط در تأسیسات گفت: انجام این عملیات‌ها در طولانی‌ترین و وسیع‌ترین مخازن هیدروکربوری از جنوب تا غرب کشور نشان از روحیه جهادی کارکنان این شرکت دارد.

تأسیسات شرکت نفت و گاز گچساران در گستره جغرافیایی چهار استان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • جایگاه خانم‌ها و آقایان در بی آرتی تغییر کرد
  • محل سوار شدن خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی تغییر کرد
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی
  • مقایسه‌ بوئینگ و ایرباس در سوانح و حوادث هوایی آمریکا + اینفوگرافیک
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • برداشت ۷۵۰ هزار بشکه نفت با تفکیک‌گر‌های سیار در نفت و گاز گچساران
  • ساخت ربات‌های صنعتی هوشمند برای خطوط تولیدی
  • برداشت ۷۵۰ هزار بشکه نفت با تفکیک‌گرهای سیار در نفت و گاز گچساران
  • از سرگیری پروازهای قطر به ایران