Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، به‌منظور رفع مشکل آب شرب ساکنان بخش غیزانیه شهرستان اهواز تا زمان تکمیل پروژه آبرسانی به این منطقه، ۶ تانکر آبرسانی در اختیار بخشداری غیزانیه و شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قرار داده شده بود که پنج دستگاه دیگر به آنها افزوده شد تا روزانه ۳۰۰ هزار لیتر آب آشامیدنی در این بخش توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت - جنوب) و فرماندهان پایگاه‌های بسیج شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز مارون و کارون و نیز بسیج سازندگی حوزه مقاومت، چگونگی رفع مشکلات آبرسانی آنی به روستاهای بخش غیزانیه بررسی و گزارشی از اقدام‌های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و حوزه بسیج شهید تندگویان از قبیل واریز بودجه مصوب تخصیصی قبلی و تأمین تانکرهای حامل آب آشامیدنی ارائه شد.

بیشتر بخوانید: کاهش خروجی سد کرخه تا ۶۵۰ متر مکعب بر ثانیه

در ادامه سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از روند ساخت مسجد امام علی (ع) صفیره از سوی گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون بازدید کرد.

گفتنی است، صنعت نفت برای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، کمک به تأمین بخشی از اعتبار پروژه آبرسانی به غیزانیه را به میزان بیش از ۲۵ میلیارد تومان به انجام رسانده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نفت غیزانیه اهواز آب شرب آب آشامیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: برنامه‌ها و مأموریت‌های قرارگاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در دو مرحله و با عنوان دو قرارگاه جهادی نوروزی و قرارگاه کوثر در امر محرومیت زدایی در مناطق محروم شهرستان در حال اجراست.   کرامتی افزود: ساخت واحد مسکونی برای محرومین، شاداب سازی و تعمیر مدارس مناطق محروم، استقرار گروه‌های جهادی پزشکی در مناطق محروم روستایی و توزیع بسته‌های معیشتی و ده‌ها برنامه عمرانی و فرهنگی و خدماتی از جمله دستاورد‌های گروه‌های جهادی در مناطق محروم شهرستان بوده که برخی اجرا شده و تعدادی هم در حال اجراست.   ستوان یکم پاسدار سعید تارویردی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چمران تکاب نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: یک واحد مسکن محرومین در مساحتی به متراژ ۷۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان برای فردی نیازمند در حال ساخت است که ۵۰ درصد اعتبار آن از سوی سپاه و ۵۰ درصد بقیه نیز از سوی خیرین نیک اندیش شهرستان تأمین شده است    بسیجیان جهادگر در تکاب فی سبیل الله و در راه رضای حق تعالی امروز‌ها همزمان با ماه مبارک رمضان و با دهان روزه در تلاشند تا گره‌ای از مشکلات هموطنان خود را باز کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در هفتمین روز فروردین‌ماه
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در هفتمین روز بهار
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر در هفتمین روز بهار
  • با صرفه‌جویی روزانه حدود ۵۰ میلیون لیتر می‌توانیم به ‌سوی صادرات بنزین برویم
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت/ توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر در هفتمین روز بهار
  • توزیع ۱۱۵ میلیون لیتر بنزین در ششمین روز بهار ۱۴۰۳
  • وزارت راه و شهرداری‌ها به ساخت مساجد توجه کنند
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است