Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) با همکاری گروه جهادی-دانشجویی شهدای مدافع حرم اهواز در نظر دارند تا قبل از آماده شدن و راه اندازی لوله‌های آبرسانی به روستاهای بدون آب و لوله‌کشی؛ آب آشامیدنی و مصرفی هموطنان در روستاهای مورد نظر را تامین کنند.

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با شعار «آب برای همه» از جامعه دانشگاهی و خیرین تقاضا کمک مالی در راستای آب‌رسانی به روستاهای استان خوزستان را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مبالغ جمع آوری شده به دو صورت آب معدنی و تانکر های آب به دست هموطنان خواهد رسید.


انتهای پیام/

300 / 320 آب رسانی به روستاهای خوزستان بسیج دانشجویی شهدای مدافع حرم اهواز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسیج دانشجویی شهدای مدافع حرم اهواز بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیسی صبح دوشنبه در بازدید از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اظهار کرد: عملیات برق رسانی به آخرین روستای گوردیم کنارک انجام شد و با توجه به از دست رفتن مسیر زمینی روستای گوردیم، برق رسانی به این روستا از طریق مسیر آبی و با طی مسافت حدود ۲ ساعت انجام که با این حساب برق تمامی روستاها پایدار شد.

وی با اشاره به خسارت بیش از ۹۵۰ میلیارد ریالی سیلاب و بارش سنگین بیش از ۴۰۰ میلی‌متری به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان، افزود: ۴۶۶ اصله پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۲۲ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم خسارت وارد شده ناشی از شرایط جوی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۴۴۵ روستای مناطق سیل زده که دچار خاموشی شده بودند، برق همه روستاها هم اینک پایدار شده است.

کد خبر 6085131

دیگر خبرها

  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
  • دام شیادان سایبری تحت عنوان فروش سوالات کنکور
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد