Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجشنبه شب ۲۸ می یک فیلم کوتاه خانگی از مارتین اسکورسیزی فیلمساز بلندآوازه سینمای جهان در برنامه «فرهنگ قرنطینه با مری بِرد» در شبکه بی بی سی دو به نمایش درآمد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛این فیلم فقط چند دقیقه بود و با فن آوری ابتدایی ساخته شده بود، به گونه ای که ظاهرا اسکورسیزی آن را در حالت پرتره موبایلش ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگردان شاهکارهای «راننده تاکسی» و «رفقای خوب» در جای دیگری از فیلم جمله ای را از فیلمساز فقید ایرانی عباس کیارستمی که در سال ۲۰۱۶ از دنیا رفت، به خاطر می آورد و می گوید، کیارستمی می گفت: «کاری رو که نمی خوای انجام بدی، انجام نده.»

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کارگردان اسکورسیزی عباس کیا رستمی شبکه بی بی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیست بوم فناوری و نوآوری صنایع معدنی چه کاری انجام می‌دهد؟

به گزارش خبرنگار علم و فناوری آنا، زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی کشور، با استفاده از ظرفیت‌های نیروی انسانی توانمند در حوزه پژوهش و فناوری، توسط مرکز نوآوری معدن و صنایع معدنی شکل گرفت.

در قالب این طرح، ایمینو با هدف انتخاب همکار برای پروژه پژوهشی طراحی زیست بوم در این عرصه از متخصصان و فعالان حوزه فناوری و نوآوری صنایع معدنی دعوت به همکاری می کند.

این مرکز نوآوری در راستای توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری این حوزه برای جذب همکار پژوهش از میان دانشگاهیان، متخصصان و فناوران، اولویت‌هایی همچون  حضور فعالانه متخصصان داخلی و بین المللی صاحب تجربه و دستاورد، فعالیت در دو زمینه سیاستگذاری و مدیریت فناوری و نوآوری و نیز معادن و صنایع معدنی را در موضوعات مرتبط و میان‌رشته‌ای در نظر گرفته است.

همچنین آشنایی با موضوع و تبیین تصویر کلان وضعیت موجود و مطلوب زیست بوم و برنامه های اجرایی مدنظر طرح از دیگر اولویت‌های جذب همکاران پژوهشگر و فناور به شمار می‌رود.

مرکز نوآوری ایمینو با ایجاد زمینه  همکاری و استفاده از متخصصان، صاحب نظران، دانشگاهیان، فعالان فناور، نوآور و شرکت های دانش بنیان، زمینه را برای تدوین طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد! | اگر حرف خوبی برای گفتن نداری، چیزی نگو
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • نقد فیلم قاتلان ماه گل؛ گنگسترها به نفت رسیدند!
  • اوسمار خوب، اما در مورد این بازیکن حرفی نداری؟
  • پیولی: هر کاری می‌کنیم تا اینتر برنده دربی نباشد
  • آیا مهمان خوبی برای «زمین» هستیم؟
  • سخنان برنامه‌سازان و مجریان در دیدار با رئیس رسانه‌ ملی
  • زیست بوم فناوری و نوآوری صنایع معدنی چه کاری انجام می‌دهد؟
  • بعد از حذف از لیگ اروپا: صحبت‌های رختکن لیورپول لو رفت