Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فدراسیون دوومیدانی به دنبال تهمیداتی برای بازگرداندن پرتابگران گرفتار در بلاروس است. تاریخ انتشار: 10:13 - 10 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۷۷۳

خبرگزاری میزان - حسین رسولی و بهنام شیری دو پرتابگر دیسک کشورمان که برای برگزاری اردوی سه ماهه به مینسک بلاروس سفر کرده بودند، پس از نبود پرواز بازگشت از بلاروس به دلیل شیوع ویروس کرونا، دو ماه دیگر روادید خود را برای ماندن در این کشور تمدید کردند، البته در این بین مسئولان فدراسیون دوومیدانی به دنبال گرفتن بلیت برگشت برای آنها هستند تا هر چه سریعتر به ایران برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین ملی‌پوشان کشورمان با مشکلاتی جدی مواجه شده‌ بودند که کار را برای آنها سخت کرده بود. مسئولان فدراسیون دوومیدانی به دلیل بدقولی در پرداخت حقوق جورجی کولنوچنکو، مربی بلاروس ملی‌پوشان کشورمان، باعث شدند تا او از ادامه همکاری با ورزشکاران ایرانی خودداری کند.

اما حالا مسئولان فدراسیون دست به کار شده‌اند و با تهیه بلیت به دنبال بازگرداندن این دو ملی‌پوش به کشور هستند. قرار است بلیت رسولی و شیری از بلاروس به ترکیه و از ترکیه به ایران تهیه شود. البته مسئولان فدراسیون یک راه حل دومی را هم در نظر گرفته‌اند که اگر بازگشت این دو ملی‌پوش با مشکل مواجه شد آنرا اجرایی خواهند کرد.

اگر در تهیه بلیت و بازگشت رسولی و شیری مشکلی ایجاد شود هماهنگی‌ها برای تمدید یک ماهه روادید این دو نفر صورت گرفته تا مشکلی از این بابت نداشته باشند و در فرصتی دیگر زمینه بازگشت آنها به ایران فراهم شود.

بیشتر بخوانید: بی‌پولی کار دست فدراسیون دوومیدانی داد/ بلاتکلیفی پرتابگران ایرانی در برزخ بلاروس

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون دوومیدانی حسین رسولی بهنام شیری فدراسیون دوومیدانی مسئولان فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در خصوص بند‌های تغذیه مصنوعی   

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، زارع زاده از تاسیسات آبی شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد گفت: در سال گذشته جهت جلوگیری از کاهش خسارت‌های ناشی از سیلاب، مرمت سرریز بند کرخنگان (بوروئیه هرات)، مرمت بخش‌هایی از بند رحیم آباد ابرکوه و آبگیر بند‌های مروست، مرمت آبگیر بند هرات ۲، اجرای تثبیت بالادست بند رحیم آباد و همچنین بخشی از لایروبی بند‌های تغذیه مصنوعی دره گاهان، دربید، سیل بند دم هفت اردکان، سیل بند ده عروس بهاباد، بند هرات ۱، بند کرخنگان، بند‌های مروست و بند بهادران ۲ با حجم بیش از ۱۹۰ هزار متر مکعب انجام شده است. 


وی افزود: لایروبی بند‌های تغذیه مصنوعی به منظور افزایش طرفیت آبگذری، آبگیر و کانال ها، افزایش ظرفیت مخزن بند و افزایش نفوذ پذیری انجام می‌شود. 


زارع زاده ادامه داد: باتوجه به پیش بینی وقوع احتمالی سیل در آینده، ادامه لایروبی سیل بند‌های دم هفت اردکان، بند رودخانه شور ابرکوه، بند‌های صادق آباد، بند بهادران ۲، بند بهاباد ۲ و بند‌های مروست و مرمت بند رحیم آباد در دست اقدام می‌باشد. 


مدیر بهره برداری از تاسیسات آبی شرکت سهامی آی منطقه‌ای یزد هدف از اجرای بند‌های تغذیه مصنوعی را مهار سیلاب و تغذیه سفره‌های آب زیرزمینی دانست.

 
وی در پایان اظهار داشت: فرهنگ سازی از طریق رسانه‌های عمومی و مجامع محلی و ایجاد باور و اعتقاد در میان عموم مردم می‌تواند کمک اصلی برای رسیدن به جبران بخش کوچکی از خسارت به سفره‌های آب زیرزمینی باشد.

دیگر خبرها

  • همکاری اقتصادی و فرهنگی کره شمالی و بلاروس 
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون نهایی
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی دوومیدانی جوانان برای قهرمانی آسیا
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
  • جایزه نقدی المپیک زیر سوال رفت!
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان
  • تمهیدات فرودگاه‌های سیستان‌وبلوچستان در مقابله با بحران سیل
  • تمهیدات شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در خصوص بند‌های تغذیه مصنوعی   
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها