Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@16:45:21 GMT

کشف اختلاس بانکی جدید

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۴۱۹۵

کشف اختلاس بانکی جدید

فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری متهم به اختلاس در یکی از بانک های غرب استان به ارزش 56 میلیارد ریال خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: در پی دریافت گزارش قضائی مبنی بر اختلاس در یکی از بانک های غرب استان مازندران موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و اقدامات فنی دریافتند، یکی از مسئولان این بانک با سوء استفاده از جایگاه شغلی به صورت غیرقانونی به تشکیل 69 فقره پرونده وام به نام افراد که اغلب از مشتریان همان بانک بوده اند، اقدام کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، مبالغ وام را به شماره حساب هایی که از قبل تهیه کرده واریز و با استفاده از کارت های اعتباری اقدام به خرید خودروهای خارجی، سکه و ارز و زمین کرد.

سردار میرزایی با اشاره به اینکه، برابر بررسی ها و نظر کارشناسان، ارزش ریالی اختلاس 56 میلیارد ریال برآورد شده، افزود: در این ارتباط متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب بازداشت و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران،خاطرنشان کرد: برابر دستورات قضائی تمامی وجوه و اموال منقول و غیرمنقول متهم به اختلاس که با استفاده از وجوه نامشروع تحصیل شده بود، شناسایی و با اقدامات قانونی در حال استرداد و انتقال به حساب دولت است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بانک مازندران اختلاس استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق قنادزاده معاون ارتقا کسب و کارهای بین المللی سازمان توسعه تجارت در خصوص برگزاری اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا گفت: ایران و کشورهای آفریقایی از ظرفیت یکدیگر مطلع نیستد بنابراین برگزاری این اجلاس همزمان با نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی در راستای فراهم سازی شناخت زمینه‌های تجاری طرفین صورت گرفت.

وی افزود: با آفریقا در زمینه‌های مختلف از جمله کشاورزی، کشت فراسرزمینی و واردات مواد اولیه تولید می‌توان همکاری کرد.

قنادزاده با اشاره ذخایر نفتی و گازی قاره آفریقا اظهار کرد: با توجه به اینکه ایران در این زمینه تخصص دارد و دانش فنی دارد بنابراین چند گروه از قاره آفریقا نیز برای مذاکرات تخصصی در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی نیز به ایران خواهند آمد.

وی گفت: علاوه بر آن در حوزه عمران و خدمات فنی و مهندسی نیز می‌توان طرفین با یکدیگر ارتباط داشته باشند. همچنین در مساله زیر ساخت‌های بانکی با آفریقا هم یک کارگروه تخصصی تشکیل شده است برای حوزه خدمات مالی و بانکی طراحی شده است و در بانک مرکزی، صندوق ضمانت صادرات و صندوق توسعه ملی یک پول طراحی کرده اند با عنوان خلاقیت و راهکارهای روابط بانکی و سعی می‌کنند روابط بهتری با آفریقا را فراهم کنند.

کد خبر 6087852 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر