Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین میرزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جمع کل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان در سال گذشته سه هزار و ۹۴۸ میلیارد و ۸۳۴ میلیون ریال بود که با ۲.۷۱ درصد رشد در سال جاری به چهار هزار و ۵۵ میلیارد و ۹۸۸ میلیون ریال افزایش یافت.

وی اظهار داشت: این اعتبارات شامل اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی، سه درصد درآمد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی، ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده، طرح توسعه و تکمیل راه‌های روستایی، موضوع ماده ۲۳ جرایم راهنمایی و رانندگی، تبصره ۱۹ و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور است که در ۲۸ فصل، توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی خاطرنشان کرد: جمع کل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان ۲.۷۱ درصد رشد دارد اما به تفکیک، اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی، ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده، موضوع ماده ۲۳ جرایم راهنمایی و رانندگی، تبصره ۱۹ و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور به ترتیب ۴۳.۹۹ ، ۳۴.۸۹ ، ۳۵.۳۳ ، ۵.۹۲ و سه هزارم درصد نسبت به سال گذشته، افزایش دارند.

وی ادامه داد: اعتبارات مربوط به سه درصد درآمد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی ۴۹.۱۱ درصد کاهش یافته و اعتبار مربوط به طرح توسعه و تکمیل راه‌های روستایی، تغییری ندارد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: الزامات قانونی بودجه سال ۹۹ این استان از ۲ منبع اعتبارات استانی و سه درصد درآمد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی در مجموع ۱۰۷ هزار و ۳۴۷ میلیون ریال است.

وی افزود: سهم الزامات قانون بودجه سال جاری شامل یک درصد سهم بسیج، پنج تا هشت درصد سهم طرح هادی و تا پنج درصد سهم پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها است.

میرزایی اظهار داشت: جمع کل اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی استان زنجان نیز در سال جاری ۲ هزار و ۶۸۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال است که در بین ۲۳ دستگاه اجرایی توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از جمع کل اعتبارات هزینه‌ای، ۱۰ هزار میلیون ریال بابت یک درصد سهم پژوهش و ۱۴ هزار میلیون ریال نیز بابت اعتبارات فرهنگی، توزیع خواهد شد.

برچسب‌ها سازمان برنامه و بودجه نفت خام اعتبارات زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه نفت خام اعتبارات زنجان سازمان برنامه و بودجه نفت خام اعتبارات زنجان اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای تملک دارایی های سرمایه ای استان میلیون ریال درصد سهم نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ اولاف شولتس صدراعظم آلمان، با الویت خواندن تاسیس اتحادیه بانکی اروپا خواستار همگونی بیشتر در بازار‌های مالی در سراسر منطقه شد.
اتحادیه بانکی، طرحی است که پس از بحران مالی برای متمرکز کردن نظارت بر وام دهندگان بزرگ در بانک مرکزی اروپا طراحی شده است.
با این حال، آلمان با عنصر اصلی این طرح، یعنی حمایت از سپرده‌ها مخالفت کرده است. لیندنر وزیر دارایی آلمان خواستار پیشرفت در اتحادیه بازار سرمایه برای بهبود امکانات مالی کسب و کار با تمرکز بر ابزار اوراق بهادار، ادغام دارایی‌ها باهدف بسته بندی مجدد و فروش آنها به سرمایه‌گذاران شد.

دیگر خبرها

  • جذب ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و نفت در شهرستان کبودراهنگ
  • در چه صورتی انتقال دارایی مشمول مالیات نمی‌شود؟
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه دارایی و کسانی می‌شود؟
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود؟
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • تعیین دارایی‌هایی مشمول مالیات بر عایدی سرمایه
  • تعیین دارایی‌هایی که انتقال آن مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود