Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@15:42:15 GMT

ضرب و شتم مامور شهرداری به جد پیگیری می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۴۳۶۳

ضرب و شتم مامور شهرداری به جد پیگیری می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حبیب‌الله ملایی یگانه شنبه دهم خرداد در ارتباط با جزئیات حادثه افزود: این واقعه ظهر پنجشنبه ۸ خرداد هنگامی که مأمور اجرائیات شهرداری منطقه چهار استان زنجان حین انجام وظیفه بود رخ داد و این مامور مورد ضرب و شتم از سوی فرد متخلف صاحب یک ملک در شهر زنجان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بر این اساس وقتی مامور اجرائیات شهرداری درباره ساخت‌وساز غیرمجاز صاحب ملکی واقع در یکی از شهرک‌های اقماری زنجان که در حال  احداث واحد تجاری در خارج از محدوده و در صدد ایجاد سقف آماده در ابعاد ۳۰ تا ۴۰ متری بود اخطار می‌دهد که صاحب ملک مامور را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

شهردار زنجان ادامه داد: مامور اجرائیات شهرداری در حال انجام وظیفه و اجرای مقررات شهرسازی و جلوگیری از تخلفات ساختمانی بوده که این حادثه برای او رخ داده است.

وی اظهار کرد: پیش از این نیز ماموران اجرائیات شهرداری به صاحب ملک متخلف در خصوص ستون‌گذاری داخل ملک تذکرات لازم را داده بودند که در بازدید روز پنجشنبه مشاهده شد تخلفات دیگری از او سرزده است.

یگانه افزود: ساخت‌وسازهای غیرقانونی در شهر زنجان به انواع مختلفی نمود دارد و به‌عنوان نمونه بسیاری از سازندگان و صاحبان ملک برای تسریع در انجام امور کاری خود نسبت به جانمایی سقف آماده اقدام و در واقع آن را مونتاژ می‌کنند.

شهرداری زنجان اظهار کرد: افرادی سودجو و فرصت‌طلب در حوزه ساخت‌وساز با بهره‌گیری از راهکارهای مختلف، قانون را دور می‌زنند و همین مساله مشکلات و معضلاتی را به دنبال دارد.

وی در خصوص وضعیت جسمانی مامور مورد ضرب و شتم قرارگرفته نیز گفت: به دلیل شدت ضربات، گونه و کتف وی با شکستگی مواجه شده و در زمان حاضر نیز در بیمارستان تحت بستری و مراقبت‌های لازم قرار دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با همکاری حوزه قضایی به‌طورقطع با فرد متخلف برخورد خواهد شد، چرا که هم نسبت به ساخت‌وساز غیرقانونی اقدام کرده و هم مامور شهرداری را حین انجام وظیفه مورد ضرب و شتم قرار داده است.

وی یادآوری کرد: جلوگیری از تخلفات ساخت‌وساز یک کار دائمی برای شهرداری زنجان است که در حد توان می‌کوشد مبتنی بر ضوابط و مقررات این وظیفه مهم را انجام دهد اما گاهی اوقات برخی‌ها به خاطر منافع شخصی در این راه مانع‌تراشی می‌کنند که طبق  قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

کد خبر 516193 برچسب‌ها استان زنجان شهرداری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان زنجان شهرداری اجرائیات شهرداری مورد ضرب و شتم ساخت وساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیر بازرسی منطقه ۹ تهران گفت: در بازدید از نواحی منطقه، ساخت و ساز غیرمجاز در شرکت نخ کار مشاهده شد که مالک بدون دریافت مجوز در حال ساخت و ساز بود.

احسان مقدسی افزود: پس از احراز تخلف، با پیگیری‌های لازم، ساخت و ساز متوقف و پرونده برای برخورد قانونی به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع شد.

مدیر بازرسی منطقه ۹ تاکید کرد: بازدید‌های میدانی به منظور حفظ و صیانت از فضای شهری و کنترل ساخت و ساز‌های غیر مجاز ادامه خواهد داشت.

احسان مقدسی با تاکید بر اینکه اهتمام و جدیت در کنترل تخلفات ساختمانی در توسعه ساخت و ساز اصولی شهری تاثیرگذار خواهد بود، از شهروندان خواست هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز را برای پیگیری به سامانه ۱۳۷ پلاس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | با مامور خاطی برخورد شد | صوت
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • پیگیری وضعیت ساخت پل ورودی آرادان