Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «خضر عدنان» یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین، خاطرنشان کرد که اقدامات رژیم صهیونیستی در ممانعت از ورود نمازگزاران فلسطینی به حرم ابراهیمی یک تجاوز آشکار به شمار می رود.

وی در ادامه افزود: اشغالگران به دنبال کنترل کردن مسجد الاقصی و حرم ابراهیمی از طریق کاهش تعداد نمازگزاران فلسطینی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خضر عدنان اعلام کرد: این اقدامات جنایت به شمار می روند.

لازم به ذکر است که نظامیان رژیم صهیونیستی صبح روز گذشته مانع ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجد حرم ابراهیمی برای اقامه نماز شدند. آنها همچنین مانع پخش اذان در این مسجد شدند.


 

منبع: تقریب

کلیدواژه: معامله قرن حرم ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی نمازگزاران تهرانی در حمایت از دفاع مشروع سپاه

نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه، با انجام راهپیمایی از محل دانشگاه تهران تا میدان انقلاب با در دست گرفتن پلاکارد‌هایی با شعار‌های «سپاه مچکریم»، «تنبیه متجاوز»، «مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین آزاد خواهد شد»، «سیلی بعدی محکم‌تر است»، «نیرو‌های مسلح، دست خدا یارتان» از اجرای عملیات «وعده صادق» و دفاع مشروع سپاه و نیرو‌های مسلح قدردانی و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

راهپیمایان همچنین با شعار‌های مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا ضمن اعلام انزجار از نسل کشی رژیم سفاک صهیونیستی در غزه، حمایت از آرمان فلسطینی‌ها را فریاد زدند.

در پایان این راهپیمایی نمازگزاران تهرانی با صدور قطعنامه‌ای بار دیگر جنایت‌های صهیونیست‌ها را محکوم کردند و نفرت و خشم خود را نسبت به حملات ددمنشانه اسراییل نشان دادند.

آن‌ها در این قطعنامه با تاکید بر اینکه دفاع مشروع و مقتدرانه نظام اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی اقتدار و عزت نظام اسلامی را بیش از پیش نشان داد اعلام کردند: مردم ایران تا پیروزی نهایی کنار فلسطین خواهند بود و مظلومیت این ملت را به گوش جهانیان خواهند رساند. ناکارآمدی گنبد آهنین و شکست حامیان رژیم صهیونسیتی معادلات سیاسی و نظامی جهان را بر هم ریخت. امروز همه ما وظیفه داریم از سپاه و نیرو‌های مسلح تقدیر کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • پاسخ ویرانگر ایران درصورت حماقت دوباره صهیونیستها
  • نمازگزاران تهرانی در حمایت از دفاع مشروع سپاه راهپیمایی کردند
  • راهپیمایی نمازگزاران تهرانی در حمایت از دفاع مشروع سپاه
  • فراخوان حماس برای حضور فلسطینی ها در مسجد الاقصی
  • شورای امنیت باید ریشه جنگ و نسل کشی در غزه را فوراً پایان دهد/ هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی نظامی رژیم صهیونیستی
  • هشدار ایران به گروه ۷؛ تصمیمات غیرسازنده باعث افزایش تنش خواهد شد
  • دروغ‌های شاخدار صهیونیستها/ هاگاری یا «گوبلز اسرائیل»؟
  • سازمان بازرسی به وزیر جهاد کشاورزی هشدار داد
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • شکست هیمنه صهیونیستها در عملیات وعده صادق سپاه