Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-28@20:16:52 GMT

تمدید مهلت ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۴۴۰۳

تمدید مهلت ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی

به گزارش صدای ایران، دکتر سیدسعید هاشمی نظری اظهار داشت: مهلت تمدید شده ثبت نام در چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی از روز یکشنبه ۱۱ خرداد ۹۹ آغاز می‌شود و تا سه شنبه ۱۳ خرداد ۹۹ ادامه دارد.

وی افزود: پیش از این در مهلت ثبت نام در چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی تعداد ۱۴ هزار و ۵۲۶ نفر در این آزمون ثبت نام کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: از تعداد ۱۴ هزار و ۵۲۶ نفر ثبت نام کننده در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی تعداد ۸ هزار و ۱۵۱ نفر زن و تعداد ۶ هزار و ۳۷۵ نفر مرد بودند.

وی یادآور شد: همچنین افرادی که پیش از این ثبت نام کرده‌اند نیز می‌توانند در بازه زمانی ۱۱ تا ۱۳ خرداد نسبت به ویرایش فرم خود اقدام کنند.

چهل و هفتمین آزمون دستیاری پزشکی پس از چند بار تعویق، بر اساس آخرین تقویم آزمون‌های وزارت بهداشت، ۱۶ مرداد ۹۹ برگزار می‌شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران آزمون دستیاری تخصصی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ هزار بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در مازندران

ایسنا/مازندران رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه از تاریخ ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تاکنون ۲۲ هزار و ۱۶۶ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی توسط کارشناسان بهداشتی انجام شد گفت: در این بازرسی‌ها ۱۰ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم، ۱۰۶ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف تعطیل و تعداد یک هزار و ۲۹۹ اخطاریه بهداشتی صادر شد.

به گزارش ایسنا، دکتر فرهاد غلامی سه شنبه ۷ فروردین ضمن گرامیداشت ایام نوروز و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مازندران، در تشریح طرح سلامت نوروزی در استان اظهار کرد: این برنامه با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزی از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته الی ۱۴ فروردین ماه سال جاری توسط بازرسان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سراسر استان اجرا می‌شود.

غلامی خاطرنشان کرد: تعداد کلرسنجی آب آشامیدنی مناطق شهری و روستایی از زمان آغاز طرح سلامت نوروزی بیش از ۹ هزار و ۶۳۶ مورد بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از هموطنان خواست در صورت هرگونه تخلف بهداشتی با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند تا کارشناسان در اسرع وقت رسیدگی کنند.

غلامی افزود: از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تا ۶ فروردین ماه سال جاری بیش از ۱۴۳ هزار و ۸۳۶  نفر در بخش اورژانس بیمارستانی ویزیت شدند و ۲۹۰۲ جراحی و ۷۶۴ زایمان انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تعداد ماموریت انجام شده توسط اورژانس۱۱۵ را در این مدت هشت هزار و ۶۳۹ مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۱۰۲۰ ماموریت مربوط به انتقال مصدومان تصادفات جاده‌ای و حوادث ترافیکی بوده که متاسفانه ۲ نفر از مصدومان علیرغم تلاش کادر اورژانس فوت شدند که این میزان در مقایسه با همین مدت در سال گذشته ۷۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه تعداد ۹ مصدوم تروما و تصادفی انتقال یافته در بیمارستان‌ها نیز متأسفانه در این مدت فوت شدند که این آمار نیز نسبت به سال گذشته حدود ۴۷ درصد کاهش داشته‌است، متذکر شد: البته اینکه محل فوت چه تعداد از فوت‌شدگان تروما و حوادث جاده‌ای در صحنه حادثه، یا حین انتقال و یا در بیمارستان بوده است، معیار مناسبی برای تحلیل نیست، بلکه در این خصوص باید شدت حادثه نیز در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: حتی ممکن است مصدوم در صحنه حادثه علائم حیاتی داشته باشد اما به دلیل آسیب‌های مغزی، شکمی و یا آسیب‌های شدید به قفسه سینه عملاً در شرایطی به بیمارستان برسد که امکان احیای وی نباشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: همه مراکز درمانی استان مجهز به بخش اورژانس هستند و بیماران ترومایی را پذیرش کرده و اقدامات درمانی برای آنها به فوریت انجام می‌شود و در صورت نیاز به جراحی‌های سنگین و پیچیده تر به بیمارستان‌های دیگر ارجاع می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد
  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • ثبت بیش از ۳۵ هزارزایمان در هرمزگان در سال گذشته
  • مهلت استفاده از اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک تا ۱۸فروردین
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به بیمارستان ناصر
  • ۶ جانباخته و ۱۵۶ مصدوم درتصادفات کرمان
  • ۲۲ هزار بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در مازندران
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • ۱۴۲ عمل جراحی در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان انجام شد